Istället för spelhelg – förvirring

Robot
Istället för spelhelg – förvirring

Redaktionens spelplaner spretar. Gör dina det också?

#spelhelg

Medlem

jag kör divinity original sin 2 coop med bästa polarn, å borderlands 3 för andra gången sen release när jag är ensam. barnfri helg! winniiiing

signatur

//monster

Medlem

Blir inget spel alls i helgen, blir till o vila upp inför Silksong då det kommer bli många speltimmar där...
Passar på o göra annat, som slösurfa och glo på Netflix...

Medlem

Det kommer troligtvis bli något valfritt retrospel. Har köttat ner mig totalt i diverse gamla godingar som Deux Ex, Dusk, Postal: Brain dead med flera. Oklart om det är cope för att slippa uppgradera datorn tills nästa generation gpu:er lanseras, men förbaskat apkul är det oavsett.

Medlem

Ska blir klar med Death Stranding 2 och sedan påbörja Kirby.

Medlem

Blir nog en mix av Phasmophobia och No Man's Sky. NMS fick en ny uppdatering (Voyagers) tidigare i veckan, som bland annat lägger till större skepp som är multi-crew.

Medlem

Tainted Grail: The Fall of Avalon. Fantastiskt. Funderar dock på att hoppa på tåget och prova helldivers 2, men får se hur det artar sig.

Medlem

Levlar golfare i PGA Tour.

Medlem

Valheim här också! Jag besegrade Fader på min no-portals, Hard mode värld igår så nu blir det nog lite experimentellt byggande och filande på basen. Funderar på att byta hela husets exteriör till ashwood.

Borde väl fortsätta med FF7 Rebirth också, det var 650 timmar seglande och vedhuggande sen sist.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Blir basket med Kunio-kun! Bästa Kunio-sportspelet till NES! Kanske fortsätta med Earthbound med, om det hinns.

Medlem

Hade problem med att fastna eller ens spela spel ett tag, sedan började jag med Abiotic Factor. Efter runt 100 timmar är jag klar med det, o nu känns det som att jag har ett svart hål igen x)

Medlem

Precis startat Lost Souls Aside ,känns tyvärr lite meh

Medlem

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Medlem

Det blir nog någon slags spel med mycket molntussar och så.

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Lyssnar på den här istället:

Medlem

Det blir friluftsliv med Snake i Metal Gear Solid Delta: Snake Eater.

Medlem

Det blir Sonic Crossworld eftersom det är network test helg på samtliga plattformar
https://www.xbox.com/en-US/games/store/sonic-racing-crossworl...
Sen tänkte jag testa Path of Exile 2 också eftersom det också är gratis
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3826469/page/1#...

Ambassadör
Xbox

Precis dragit igång The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition så här inför släppet av uppföljaren. Blir till att spela en stendum karaktär med stor klubba och se hur det går...

signatur

Jump in.

Medlem

Ska försöka åter igen att lära mig grunderna i att flyga AJS-37 Viggen i DCS.

Cold War tiden funkar så bra i DCS!

Medlem

Spelar livets spel hela helgen (jobb).

Hinns det spelas så blir det Dead Cells (mästerverk, fortfarande sjukt skoj efter flera hundra timmar. Kämpar på med 3BC), Wolverine (filmspelet, ett hidden gem) och ev det nya Prince of Persia med den usla titeln som jag alltid glömmer.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar