Se 30 minuter 007 First Light-gameplay på onsdag

Robot
Se 30 minuter 007 First Light-gameplay på onsdag
Medlem
Medlem

Ahh påminner mig om när man spelade N64 och tittade mer på polarnas perspektiv än sitt eget. De hemliga gömmorna var också roliga att utnyttja till de andras oförstående. Sen säger jag bara "Make Bond great again" filmmässigt med Daniel Craig som förstörde serien. Noll karisma och elegans, ser mer ut som en rysk boxare än som en cigarrrökande, charmig britt.

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Sony kan utveckla ett nytt James Bond, men M$ lägger ned utvecklingen av Perfect Dark... Jag blir så trött.

signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Sony kan utveckla ett nytt James Bond, men M$ lägger ned utvecklingen av Perfect Dark... Jag blir så trött.

Spelet utvecklas väl av IO Interactive som är helt fristående? Således är Playstation inte involverade mer än att spelet lanseras på deras platform.

Medlem
Skrivet av Sparton:

Spelet utvecklas väl av IO Interactive som är helt fristående? Således är Playstation inte involverade mer än att spelet lanseras på deras platform.

Jag trodde det var Sony som höll i pengapåsen, men ja IOI verkar vara helt fristående här, vilket gör det hela ännu värre

signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Spännande, jag hoppas att danskarna vet vad de gör. Får inte bli för mycket Hitman av detta.

Medlem

Fyndig ingress!

1
Skriv svar