VECKANS STREAMDUMP – FZ:S SKÄRMDUMPSTÄVLING
Det blir svårare och svårare att utse en vinnare med alla dessa genier i vårt community. Men ett spontant gapskratt från fru Wakkaah är det som korar vår nästa skärmdumpsmästare @captain_jinx!
Stort grattis, en titel är på väg!
Nästa stream är redan imorgon och då tävlar vi vidare!
Snygga bidrag hitintills!
Tävlingen pågår till på söndag 23:59. Jag vill se fler skärmdumpsmästerverk innan tiden är ute!
Lagers har gjort det igen och blir nu trefaldig vinner av tävlingen med sitt bidrag #1. Stort grattis!
Ny tävling redan imorgon. För då streamar vi Borderlands 4! 😎👌
Lagers har gjort det igen och blir nu trefaldig vinner av tävlingen med sitt bidrag #1. Stort grattis!
Ny tävling redan imorgon. För då streamar vi Borderlands 4! 😎👌
Helt otroligt. Underbart. vad kul!
Jag vet inte vad jag ska säga...
Tack till mamma och pappa
Tack till sambon som stöttar mig
Tack till alla fans där ute
JAAA, Jag vann
Borderlands borde skapa många skärmdumpar, så börja planera redan nu!
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se
<Uppladdad bildlänk>
Den där var så klockren!
Här är mitt lilla bidrag
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se
Några toppenbidrag redan, men jag vet att det finns fler skärmdumpskonstnärer här på forumet!
Än har ni tid. Deadline är 23:59 ikväll. Visa oss era mästerverk!
Vinnaren av omgång Borderlands 4 blir @captain_jinx! Detta gör honom till Skärmdumpsmästare II. Grattis!!!!
Ny stream redan ikväll och självklart en ny runda med skärmdumpande! Det ska bli kul att se vad ni hittar på. Vi ses på streamen ikväll!
Alla bidragen denna omgång var verkligen lysande, men @Bussovic har blidkat redaktionen och vinner därför sin första titel i forumet! Stort grattis!
Nästa tävling börjar nu ikväll om bara någon minut. För det är dags att streama Silent Hill F!
In och dumpa när jag blir vettskrämd!