Cyberpunk 2 verkar få multiplayer
coop tack.
| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn
coop tack.
Detta hoppas jag... men är säkert någon pvp battleground
De ser ju hur GTA online printar pengar och vill göra samma sak.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Fokusera på singelplayer, låt MP vara snälla.
100% medhåll!
Skeptiker som rannsakar det folk accepterar
Jag bryr mig inte så mycket om MP, men jag kan se det.
Man kan bygga sin egen loadout med både vapen och chrome.
Sandavistan för att ha superspeed några sekunder.
Dermal armour för att tåla mer stryk, eller Optical Camo för kort osynlighet.
Olika ben för olika typer av förflyttningsbonusar (dubbelhopp, ladda upp superhopp, eller bara springa extra fort).
Kan nog bli stabilt.
Fokusera på singelplayer, låt MP vara snälla.
Hoppas det blir ett online only live service spel. Hehehe.
Yes bästa nyheten idag
Instämmer
Cyberpunk är ett av de bästa spelen någonsin och enligt mig det bästa GTA-spelet någonsin.
Cherami Leigh gjorde en fantastisk insats som V.
Multiplayern får gärna vara co-op och PvP.
Watch out GTA VI, Cyberpunk 2 is coming. 🎮😎☕
Instämmer
Cyberpunk är ett av de bästa spelen någonsin och enligt mig det bästa GTA-spelet någonsin.
Cherami Leigh gjorde en fantastisk insats som V.
Multiplayern får gärna vara co-op och PvP.
Watch out GTA VI, Cyberpunk 2 is coming. 🎮😎☕
Cyberpunk 2 med co-op vore ju drömmen! Fatta om dom implementerar VR också då är jag fan nöjd med livet sen
Cyberpunk 2 med co-op vore ju drömmen! Fatta om dom implementerar VR också då är jag fan nöjd med livet sen
Hahaha verkligen :D:D:D VR med eller utan åksjuka.
We would be 'i--i'n for a ride. Fan, nu får du mig att hoppas :L ... Jag hoppas
Vissa delar av Cyberpunk vore helt galna i co-op och VR. (O,O)
Hyfsat skeptisk då som många redan påpekat skulle 2077 också ha det men icke, så vi får se. Men de kanske bygger in MP från grunden denna gång i hopp om att få lite av GTA:O-kakan.
Stalker 2 skulle/ska också fått/få MP men är inte särskilt övertygad där heller och inte heller jätteintresserad om det inte är något sorts coop men det tror jag inte.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Hoppas dom skrotar den planen och först och främst gör en riktigt tung singelplayer upplevelse. Sen när det är klart kan dom sätta ett team på att göra multiplayer läge i form av DLC eller liknande.
"Kebab?"
Specs: Intel Core i9-13900F, Nvidia GeForce RTX 4080, 32 GB RAM, 5120 x 1440, 240Hz.