Senaste spelet du klarade?

Medlem

Sylvester & Tweety in Cagey Capers (Mega Drive)

Kul spel, där du som Sylvester ska jaga fågeln på diverse olika banor. Det gjordes några liknande spel under den här eran och jag tycker att det kan vara rätt skoj som omväxling till den traditionella 2d-plattformaren. Det bjuds på lite lättare flyttagrejer- pussel och diverse vapen för att underlätta jakten. Ibland kan det svårt att skilja på bakrund och förgrund. Som många andra licensspel så har man lyckats återskapa världen väldigt bra rent grafiskt och estetiskt. Kort och inte jättesvårt, men väl värt att lägga ner ett par timmar på.

Medlem

GTA IV
Lite osäker på varför jag aldrig spelade klart det back in the days så jag spelat alla Gta.. Men tog tag i det och fy vad tråkigt jag hade. Kontrollen är kass. Uppdragen består till 95% av kör dit-skjut ihjäl allt-fly från polisen. And repeat.
Storyn hyfsat intressant men det här hade verkligen inte åldrats bra
2/5

Lords of the Fallen
Ett spel som jag mycket kritik när det släpptes. Har patchats och gjorts om väldigt mycket vad jag har läst. Kändes som att spela Dark souls med en intrikat layout av världen. Bra combat, lite för få och upprepade standard mobs men några intressanta bossar. Klart värt om man tycker om Soulsborne.
3.5/5

Skriv svar