Succé för Hades 2 – spelarrekord, miljonförsäljning och skyhöga betyg

Robot
Succé för Hades 2 – spelarrekord, miljonförsäljning och skyhöga betyg
Medlem

Kul.

Synd att repetitiva spel är det tråkigaste jag vet bara.
Har lagt ner alldeles för mycket pengar på att försöka tycka om rogue likes eller va fan det nu heter.

Medlem

Välförtjänt, grymt spel 👍

Medlem

Spelade 1an men tröttnade för att jag spelade på Switch (liten skärm). Kan man spela 2:an och ändå förstå storyn utan att man klarat 1:an? Denna gång på PC förstås.

Medlem

Är fortfarande så trött på ettan att jag kanske bara spelat tvåan i en handfull timmar. Tycker det var trist med more of the same.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Välförtjänt, älskar det jag spelat hittills

Medlem

Gillar genren men Hades har verkligen gräslig grafisk stil så skippar detta. Roligt att det levererar för de som gillade ettan dock.

Medlem

Jag har haft ettan sedan några år men klarade inte spelet helt förräns i somras. Vilket var väldigt trevligt. Och jag har väldigt trevligt med Hades 2. Det finns lite mer variation i 2an och mer av allt. Hörde att någon spelat spelet sedan early access fortfarande hörde nya kommentarer från karaktärerna i spelet ("Kinda funny" gänget). Jag har spelat spelet flitigt i en vecka nu men känner fortfarande som att jag har mycket kvar att upptäcka.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Kul.

Synd att repetitiva spel är det tråkigaste jag vet bara.
Har lagt ner alldeles för mycket pengar på att försöka tycka om rogue likes eller va fan det nu heter.

Ja det blir svårt att tycka om roguelikes om du inte gillar repetition

1
Skriv svar