Gratis Assassin's Creed Mirage-DLC ger oss ett nytt Basim-äventyr
Bästa Ass Creed på länge. Men detta dlc kommer för sent enligt mig, jag har gått vidare.
Jag är kluven. Å ena sidan kan jag känna precis som du: är två år sedan. AC Shadows har släppts sedan dess. Å andra sidan: kan tänka mig att ta mig genom äventyret en gång till. Till skillnad från, säg, Valhalla behöver jag ju inte avsätta 100+ timmar. Lär ju knappast hänga på låset men är nyfiken på att se vad detta blir.
En Bamseponny av folket
Jag är kluven. Å ena sidan kan jag känna precis som du: är två år sedan. AC Shadows har släppts sedan dess. Å andra sidan: kan tänka mig att ta mig genom äventyret en gång till. Till skillnad från, säg, Valhalla behöver jag ju inte avsätta 100+ timmar. Lär ju knappast hänga på låset men är nyfiken på att se vad detta blir.
Nej det är sant. Du behöver ju inte lägga enorm tid för att spela om detta spel.
Det är mest jag själv som har en dum regel att jag aldrig ska spela om ett spel jag klarat av helt, släppt och gått vidare. Det finns för många ospelade spel så att spela om gamla finns det inte tid till.
Nej det är sant. Du behöver ju inte lägga enorm tid för att spela om detta spel.
Det är mest jag själv som har en dum regel att jag aldrig ska spela om ett spel jag klarat av helt, släppt och gått vidare. Det finns för många ospelade spel så att spela om gamla finns det inte tid till.
Ändå en bra regel. Även om jag nog skulle ha svårt att hålla den. Jag spelar gärna om gamla favoriter, men missar därmed nya förmågor. Nåväl! Hur som helst, det är klart mindre av en effort att spela om Mirage än, säg, Valhalla.
En Bamseponny av folket
Ändå en bra regel. Även om jag nog skulle ha svårt att hålla den. Jag spelar gärna om gamla favoriter, men missar därmed nya förmågor. Nåväl! Hur som helst, det är klart mindre av en effort att spela om Mirage än, säg, Valhalla.
Förstår dig. Jag hade jättesvårt i början av denna idé att släppa det som varit. Men nu har det blitt ganska enkelt några år in.
Jag försöker ju alltid göra klart allt innan jag släpper ett spel, så därför har jag inget att återvända till allt som oftast, när jag väl släpper det. Detta att göra klart allt blir ju ett problem i de här stora spelen, då ALLT kan ta en väldans tid att utföra.
Har tragglat runt i Zelda: ToTK i säkert 2 månader nu pga detta, med begränsad speltid. Älskar det, men det tar ju aldrig slut haha.
Valhalla kom jag aldrig igenom, tröttnade totalt på den nya Ass Creeds formeln sen Origin. Shadow har jag aldrig spelat, och kommer nog aldrig göra det heller, tyvärr.