Säsong 5 – oktober
Blytunga spelmånaden oktober doftar lite svenskt. Dels har vi Battlefield 6 där Dice gör multiplayer, dels Arc Raiders som kodas av Embark. Vi har även Little Nightmares 3, men den nya delen har fått utrikes utvecklare. En spännande blågul FZ High Score-säsong!
Svårtippad säsong! Två spel som jag personligen inte skulle ge mer än 2/10 baserat på de trailers som finns (Pokemon och Ninja Garden), men som kanske ser jättebra ut i sådana där knepiga recensenters ögon. Lika bra att tippa höga betyg på båda
Oh well, kan inte gå sämre än de två senaste säsongerna
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Hoppas att ni kör fler påminnelser denna säsong. Jag lyckades missa två spel förra säsongen. Hade varit bra om man kunde få en mejlpåminnelse eller liknande.
Tycker det påminns ganska bra ändå.
Men ett tips är ju att gissa på allt redan nu så har du åtminstone någon gissning på alla spel.
The more I practice, the luckier I get.
Tycker det påminns ganska bra ändå.
Men ett tips är ju att gissa på allt redan nu så har du åtminstone någon gissning på alla spel.
Kommer det inte läggas till fler spel på listan? Jag trodde det. Vad bra, då kommer jag inte att missa något.