Höga betyg till Battlefield 6 – release i dag!

Robot
Höga betyg till Battlefield 6 – release i dag!

Högsta snittet på länge för serien.

#battlefield-6

Medlem

2 av polarna väntar på sitt ex från power.se, fysisk ps5 version eftersom dom sparade några 100-lappar mot ps-store. Jag och en annan är redo på steam redan. Hoppas det dyker upp i tid för dem så vi blir full squad!

Varvar little nightmares III med jobb så länge tills bf6 låses upp

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5

Medlem

Hoppas multiplayer levererar!
Personligen ligger ribban kring vad BF3 kom med. Egentligen borde det stå över det, med tanke på 14 år senare

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Läste på reddit att folk i Australien som köpt på disc redan kunnat spela litegrann. Men utan day1 patch.

Själv vaknade jag med feber idag, så alla på jobbet gjorde nog en collective eye-roll när jag sjukanmälde mig.
Var tvungen att skriva att det faktiskt låses upp efter jobbet.

Medlem

Köpte spelet, ska bli spännande att se hur det står sig. Det var nog viktigt att det blev en bra release av detta, känns som att det var vinna eller försvinna för Battlefield.

Medlem

Väldigt kul! Frugan ska till Ullared imorrn så detta blir en bra lördag. 😎

Medlem

Kul! Hoppas att kartorna levererar är det jag är mest nojig över. Inte imponerad över vad som syntes i betan. Tycker tyvärr Firestorm är otroligt överskattad. Gör remakes på en massa bf2-kartor så är det lugnt liksom.

Ska vänta nån månad för att se hur det tas emot och hur stabilt det är.. Deras trackrecord vad gäller releaser är ju rent usel.

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem
Skrivet av theBoosing:

2 av polarna väntar på sitt ex från power.se, fysisk ps5 version eftersom dom sparade några 100-lappar mot ps-store. Jag och en annan är redo på steam redan. Hoppas det dyker upp i tid för dem så vi blir full squad!

Varvar little nightmares III med jobb så länge tills bf6 låses upp

Hur pratar man med varandra i en ps5 / pc mix av vänner? Discord fanns inte längre på ps5 va? Mest nyfiken hur ni tänkte göra då jag också tänkte skaffa på pc men många vänner kör ps5

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

Hahaha! Planerat från din sida eller? 😂

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Kul! Hoppas att kartorna levererar är det jag är mest nojig över. Inte imponerad över vad som syntes i betan. Tycker tyvärr Firestorm är otroligt överskattad. Gör remakes på en massa bf2-kartor så är det lugnt liksom.

Ska vänta nån månad för att se hur det tas emot och hur stabilt det är.. Deras trackrecord vad gäller releaser är ju rent usel.

Håller med, synd att Firestorm har blivit den stora comeback-kartan när det finns så många andra otroliga klassiker att välja bland. En kal och brun bana med en massa rör och skorstenar i mitten.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Hur pratar man med varandra i en ps5 / pc mix av vänner? Discord fanns inte längre på ps5 va? Mest nyfiken hur ni tänkte göra då jag också tänkte skaffa på pc men många vänner kör ps5

PS5 har fått native discord, så det är svinlätt

https://www.playstation.com/sv-se/support/games/discord-voice...

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

VA I, följ med det är ju guld att gå runt där kolla på människor haha

signatur

Spela spel är kul ibland.

Netonnet säljer det för 599:- idag (PS5).

signatur
Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Hahaha! Planerat från din sida eller? 😂

"Jag pratade med Lotta och Anette i veckan. Ni ska till Ullared i helgen. Bilen är tankad."

Haha, nej då, bara en mycket passande tillfällighet

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

"Jag pratade med Lotta och Anette i veckan. Ni ska till Ullared i helgen. Bilen är tankad."

Haha, nej då, bara en mycket passande tillfällighet

Hahaha hade varit guld dock 😁

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

J*vel vad det ska hissas flaggor ikväll!
Fru, barn och hundvalp får vika hädan, jag sätter mig i valpburen och tänker INTE lyssna på tilltal.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem
Skrivet av theBoosing:

PS5 har fått native discord, så det är svinlätt

https://www.playstation.com/sv-se/support/games/discord-voice...

Jaha ok 😁

Medlem
Skrivet av dTexN:

Hoppas multiplayer levererar!
Personligen ligger ribban kring vad BF3 kom med. Egentligen borde det stå över det, med tanke på 14 år senare

Ja och BF3 hade en kanske knackig launch, mycket buggar, crasher, vissa saker som fattades, värdelös lobby/party-up system m.m...
Lätt att glömma sånt, för dom polerade spelet väldigt bra sen.
För att inte tala om BF3 Beta, som var en total katastrof men man tyckte om spelet iallafall för mycket kändes väldigt nytt och häftigt jämfört med BFBC2.
Man såg en stor potential med BF3 helt enkelt.

BF6 Beta har varit extremt bra i jämförelse, bästa dom någonsin haft faktiskt om jag ska vara ärlig, och ska vi vara helt petiga så är egentligen deras "Beta" en form av demo med justeringar som kommer.
"What you play, is what you get".
Jag tror och hoppas att BF6 kommer få en riktigt bra välförtjänt start - för dom har fuckat upp 2st titlar i rad, så dom har inte råd att misslyckas en tredje gång - då är det Game-Over med BF som det vart med MoH.

Medlem

Högre än väntat, undrar hur mycket som är hype. Man verkar bli klar på 4-5 timmar. Skönt på ett sätt med kortare spel sen rakt in i multiplayern.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Högre än väntat, undrar hur mycket som är hype. Man verkar bli klar på 4-5 timmar. Skönt på ett sätt med kortare spel sen rakt in i multiplayern.

Sen beror det på hur många av dem som faktiskt har spelat MP. Verkar som att vissa har haft full tillgång, även till MP-delen.

Medlem
Skrivet av Neroz:

Sen beror det på hur många av dem som faktiskt har spelat MP. Verkar som att vissa har haft full tillgång, även till MP-delen.

Aha, sedär! Har inte hunnit läsa dem.

Medlem

Helvete vad här ska pangas! Lan hos polare, nu inväntar vi bara klockslag 17:00! Kommer servarna palla trycket?

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Läste på reddit att folk i Australien som köpt på disc redan kunnat spela litegrann. Men utan day1 patch.

Själv vaknade jag med feber idag, så alla på jobbet gjorde nog en collective eye-roll när jag sjukanmälde mig.
Var tvungen att skriva att det faktiskt låses upp efter jobbet.

Haha jag förstår dig. Fick själv en herre jösses-förkylning dagen då WoW släpptes. Inte en kotte trodde på mig när jag försökte förklara att jag var galet risig

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Ha så kult på restaurangen! Jag är mest glad för att det kommer sälja väl och få mer pengar till nästa spel i serien. Nå, så länge det inte går för mycket åt CoD-hållet vi redan sett. För mig är det alldeles för nära en remaster och jag kommer kanske köpa det på rea när de släppt lite goa kartor från portalen.

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Wolffe:

Helvete vad här ska pangas! Lan hos polare, nu inväntar vi bara klockslag 17:00! Kommer servarna palla trycket?

Det borde det palla, för det är för Sverige den tiden gäller, andra tider för övriga världen antar jag - så att dom släpper på länder på olika tider istället för att hela världen får hoppa in exakt samma tidpunkt.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Det borde det palla, för det är för Sverige den tiden gäller, andra tider för övriga världen antar jag - så att dom släpper på länder på olika tider istället för att hela världen får hoppa in exakt samma tidpunkt.

Det är samtidig för hela världen, dock inte samma tidpunkt

Medlem

460.000 i kö för mig nu.

Medlem

Men kampanjen då? Man kommer ju inte ens fram till någon meny? Står bara att det är kö och en "exit" knapp? Var är själva huvudmenyn med alla inställningar osv samt single player?

1
Skriv svar