Vinn årets spel!

Medlem
Vinn årets spel!

Lycka till till dom som deltar (Y)

Medlem

Lycka till alla

Medlem

Lycka till alla :]

(Dock kommer jag faila då min förklaring om varför jag vill ha spelen är skitkass.. :/)

Medlem

Att inte Assasinss Creed II är med! Lätt en av de bästa spelen...

Medlem
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

Lycka till alla :]

(Dock kommer jag faila då min förklaring om varför jag vill ha spelen är skitkass.. :/)

kommer heller aldrig på någon rolig eller vettig förklaring,, man vill ju vinna vad mer ska man säga liksom

Medlem

Wtf?! Det var bara 3 spel som gavs högsta betyg i november! Räknar dom med olika konsol-verioner eller?
Jag som kom på en sådan bra motivering :'(. Inte rättvist med att de räknade Dragon age origins tre gånger eller nåt :@. Och då borde de också räknat Mw2 två gånger, och då skulle det blivit sex (6) gånger! Jag svarade faktiskt rätt på frågan!

Medlem

Aaaargh, räknade bara antalet spelrecensioner, inte dom andra också ajja, bättre lycka nästa gång, förhoppningsvis

Skrivet av Fender0:

Wtf?! Det var bara 3 spel som gavs högsta betyg i november! Räknar dom med olika konsol-verioner eller?

GTA:The Ballad of Gay Tony, Dragon Age, Football Manager, MW2, New Super Mario Bros. det är väl 5 spel?


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Bara å söka på artiklar å filtrera 09' Nov, så ser man att det är 5 spel. (Bayonetta visas fast man filtrerat nu)

Medlem

Helkete!. Hade fel på första frågan.

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Bara å söka på artiklar å filtrera 09' Nov, så ser man att det är 5 spel. (Bayonetta visas fast man filtrerat nu)

Aha, när jag sökte (medans tävlingen pågick) var det bara Mw2, New super mario bros. Wii och Dragons age origins som fått högsta betyg

Medlem

fender - det var 5 ^^

1
Skriv svar