Mer DJ Hero på väg för alla sugna

Robot
Medlem
Mer DJ Hero på väg för alla sugna

men herregud, när är det nog egentligen? rockband (1,2,beatles,songpacks) guitar hero (1,2,3,4,5,aerosmith,metallica,van halen,songpacks,best of),singstar (20 spel?), band hero,dj hero och nu dj hero 2?

Medlem

MER DJ HERO ÅT FOLKET!
Eller kanske mer DLC åt folket. =/

Inaktiv

det kan också vara nästa mix med han. man kan ladda ner mix .1. men jag tror knappast att någon ser detta som en överaskning i det här laget...! att DJ hero 2 kommer. med två turning boards. och freestayling. gör din egen mix m.m.

Medlem

"DJ Hero 2: This time it's actual music", kanske.

Trance slår hiphop varje dag i veckan när det gäller DJ.ande...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av fanboyen:

men herregud, när är det nog egentligen? rockband (1,2,beatles,songpacks) guitar hero (1,2,3,4,5,aerosmith,metallica,van halen,songpacks,best of),singstar (20 spel?), band hero,dj hero och nu dj hero 2?

Doom 1,2,3 + expansioner, Quake 1,2,3,4 + expansioner, Half-life 1,2 + expansioner OCH episoder, Call of Duty 1,2,3,4,5,6, NHL/FIFA/MADDEN 96, 97, 98, 99, 00, 01, 02... pust osv; Final Fantasy 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13.. Sims åt helvete många... så vad var din poäng?

Så länge det folk som vill ha spelen så gör de fler... samma med alla sorters spel. Gillar du inte just de här spelen så låt bli att spela de.
Har Guitar Hero 3 själv men inget direkt sug efter fler, men har inget emot att de gör fler till de som VILL ha mer. Finns gött om andra spel för mig att spela

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Så länge det folk som vill ha spelen så gör de fler... samma med alla sorters spel. Gillar du inte just de här spelen så låt bli att spela de.
Har Guitar Hero 3 själv men inget direkt sug efter fler, men har inget emot att de gör fler till de som VILL ha mer. Finns gött om andra spel för mig att spela

Helt rätt:) Själv har jag alla GH (utom Aerosmith såklart) men jag tycker det är värt det. Man får inte en ny titel - Man får ett nytt spel.


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

jag vill kunna lägg in egna låtar det e coolt

1
Skriv svar