Årets spel - Skribenternas val

Medlem
Årets spel - Skribenternas val

Bara jag som tycker att han på bilden liknar Gay Tony?

Ofta Trials HD är med på listan och varför väljer ni PS3 versionen av Ninja Gaiden 2? Den är mycket sämre de har tagit bort en av de bästa grejerna som gör Ninja Gaiden så kul och det är ultravåldet. På alla spelsidor så har ju portningen fått sämre betyg än orginalet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Batman verkar vara en poppis, tur att det ligger i paket högen under granen!

Skulle dock gärna se Uncharted 2 på nåns lista eftersom det enligt mig är ett av de bästa spel nånsin, Prototype var även en höjdare i år!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Skulle oxå vilja se Uncharted 2 på listan...!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Det är enskilda skribenters topp tre för året. Så håll i hattarna och njut av julen. Imorgon är det två nya skribenter som listar sina kärleksmumsisar, medan dagen därefter uppfylls av liknande attack från två andra skribenter.

Vem vet, kanske du finner någon som har identisk smak med just dig?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Shadow complex är så jävla kanon, och så trodde jag street fighter skulle ta mig tillbaka till kära 90talet med så blev det inte batman också kanon fast det ligger och ruttnar på hyllan, ska spela klart det imorgon. gubbar bra val :> God jul

Medlem

Tack för att inte MW2 var med, bra lista annars

Medlem
Skrivet av xector:

Tack för att inte MW2 var med, bra lista annars

+1

Medlem

Tror inte ens jag får ihop tre riktigt bra spel. Men två i alla fall:
Modern Warfare 2 - för det är så grymt bra SP
New super mario bros wii - cp stört kul i MP/co-op

The Sabotuer - kommer nästan i samma klass om det inte varit för lätt.... bra story annars.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Intressant lista, God jul på er FZ

Inaktiv

Intressant, blev sittande här med julkaffet hos familjen för att fundera en stund på min egen lista *S*

Förstaplatsen är given för min del och den går till Dragon Age: Origins, men ytterligare två.. hmm..


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Hardboiled15: hahaha jaa faktiskt, han ser ut som gay tony


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Kom inte Killzone 2 det här året?

Medlem

Förvånad att Operation Flashpoint 2 inte är med i listan.... HÖ HÖ HÖ!


signatur

Godspeed

Medlem

Otroligt bra spel ni listar. Som vissa säger, Uncharted 2 också, men helt säker på att det är på flera andras skribenters favoriter. Själv spelade jag det under ett litet lan vi hade här och lyckades omvända flera personer att nästan skaffa en ps3 bara för de två spelens skull. Det är spelmagi och filmlicensspel när det är som bäst, och det är inte ens en film.

Medlem

Härligt att alla verkar gilla Batman, helt klart årets bästa spel.
Måste hålla med nudelsdesign angående nya Mario till Wii. Trots bara ett par speltimmar så älskar jag det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Sparable:

Kom inte Killzone 2 det här året?

Jora, 25 februari.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

årets spel är doodlejump till IPhone, perfekt att spela när man sitter o skiter haha, allvarligt talat det är beroendeframkallande men ändå så himla simpelt gjort.

Medlem

På min lista finns Street Fighter IV, Modern Warfare 2 och slutligen då överst pfinner man Uncharted 2.

Storyn är helt riktigt bra men bäst av allt är variationen i spelet och grafiken som slår allt annat man tidigare har sett.

Ledsen kyssboxare och Wiidiots

God jul!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Bara jag som tycker att han på bilden liknar Gay Tony?

Ofta Trials HD är med på listan och varför väljer ni PS3 versionen av Ninja Gaiden 2? Den är mycket sämre de har tagit bort en av de bästa grejerna som gör Ninja Gaiden så kul och det är ultravåldet. På alla spelsidor så har ju portningen fått sämre betyg än orginalet.

Eftersom Ninja gaiden 2 till 360 har 81% i betyg på gamerankings.com och ninja gaiden sigma 2 har 83% så är jag väldigt tveksam till att 360 versionen har fått bättre recensioner överlag.

Är det inte bättre att kolla upp på gamerankings innan man slänger ur sig ett sånt där uttalande?

Sigma versionen är mycket bättre även om allt blod är borttaget, bara att man slipper alla framedrops( som gör spelet ospelbart på svårare svårighetsgrader till och från på 360) är guld.

Min personliga lista är, i ingen speciell ordning:

PC - Dragon age
360 - Shadow Complex
PC - League of Legends

Medlem

Riktigt kul att MW2 inte var med.


signatur
Medlem
Skrivet av draim:

Riktigt kul att MW2 inte var med.

Kanske för att detta handlade om BRA spel? Inte spel med singleplayer man lirar ut på 50 minuter och multiplayre utan serverbrowsers eller modmöjligheter.

Dragon Age var årets bästa spel -- punkt slut.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Fan jag tappar hungern för spel. Har inte spelat någon av spelet de här året.

Medlem

jag vill nominera Hello Kitty Advanture Mr, Magoo's Island. =D

Medlem

Fy fan vilken jävla skitsmak ni har


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Mycket handtrallande med handkontroll ser jag. Jag måste slå ett slag för Dragon Age (PC) - det första spelet på ett decennium (nå, kanske lite överdrivet) som jag valt att spela om.
Annars har 2009 varit överlag ett ganska dåligt spelår enligt undertecknad.

Nästa år kommer Battlefield 1943, Starcraft II, Final Fantasy XIII och Mass Effect 2. Diablo III må vara daterat 2010 på de flesta sidor, men det kan vi glömma. Hur som helst så ser det ut som ett riktigt mastodontår för gamers.

Inaktiv

peka-klicka-lös spelet Machinarium är det enda spelbara som släppts på 2 år, ni alla lyssnar väl på Carolas julhits just nu miffon, jag önskar jag var ironisk.

Fast jag har inte testat uncharted 2, 1an äger.

Medlem

eeh, Dragon Age : Origins och Dirt 2 var ju lätt årets bästa spel.
med Assassins Creed 2 då

Medlem

Vill spela Shadow Complex, önskar det kunde komma på PSN.

Medlem

ni har med ninja gaiden 2 men inte uncharted 2... :/

1
Skriv svar