"Borderlands 2 känns givet"

Robot
Medlem
"Borderlands 2 känns givet"

Skoj, hoppas bara de skippar att man måste köra om spelet för att nå höglevel, känns billigt att göra så ala diablo.

Medlem

varför tycker du det är billigt?, är det bättre att körkorta spelet 66% och inte ens ha valmöjligheten att köra om det?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Jahau, man får ju ta och titta på det fösta, "först"...

Medlem

Ja tack! Borderlands är ju helt underbart, är på playthrough 2 nu, co-op är otroligt kul! Ett måste att ha detta spelet! Köp!


signatur

Jag äger.

Medlem

För fan Gearbox givet med alla jävla buggar som finns är detta ett stort skämt eller? Visst spelet är kul men det finns så mycket som kunde gjorts bättre fler fiender kul att mötta samma skit all over again hela tiden, men framför allt buggarna och ingen patch än, ist släpper dom en DLC. Hade stor tro på Gearbox efter OF men efter Boderlands och dess buggar nej tack.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Ja det känns givet, eller iaf en jävla massa DLC för Borderlands var åt helvete för kort! Kör man hunter så springer man omkring och dödar 90% av fienderna med ett skott :(.

Medlem
Skrivet av Haziza:

För fan Gearbox givet med alla jävla buggar som finns är detta ett stort skämt eller? Visst spelet är kul men det finns så mycket som kunde gjorts bättre fler fiender kul att mötta samma skit all over again hela tiden, men framför allt buggarna och ingen patch än, ist släpper dom en DLC. Hade stor tro på Gearbox efter OF men efter Boderlands och dess buggar nej tack.

Drog nog inte på mig en enda bugg när jag spelade igenom det, så mig stör det inte...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Haziza:

För fan Gearbox givet med alla jävla buggar som finns är detta ett stort skämt eller? Visst spelet är kul men det finns så mycket som kunde gjorts bättre fler fiender kul att mötta samma skit all over again hela tiden, men framför allt buggarna och ingen patch än, ist släpper dom en DLC. Hade stor tro på Gearbox efter OF men efter Boderlands och dess buggar nej tack.

Drog nog inte på mig en enda bugg när jag spelade igenom det, så mig stör det inte...

Jepp,lika för mig men jag körde 360 versionen.underbart lir, enormt kul.

Medlem

På PC är spelet konsol portat så det skriker om det, sjukt tråkigt, underbart men utan fysik på varken vatten eller bilar, det är 2009 vi lever i. Det är standard med sånt nu, halv färdiga spel nej tack dock är spelet kul men många otroligt enkla missar, casual gamers märker väl inte buggar lika lätt som såna som spelar det mesta tyvärr.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Om dom tar o köra upp Gamespy så långt upp i röven att det aldrig mer går att hitta å ersätter det med va fan som helst som fungerar då kan Borderlands 2 bli bra. Också ta bort Gamespy från det första

Medlem

diablo 2 är mycket roligare än boderlands. boderlands är kort och långtråkigt. även om man kör coop med en eller flera kompisar så tröttnar man snabbt.

det ska finnas flera miljarder vapen? de finns 2 varianter av varje typ av vapen. alla vapen fungerar ungefär likadant...

Medlem

hoppas dom gör ett bra spel då.. alltså för deras skull

Medlem
Skrivet av lapa:

hoppas dom gör ett bra spel då.. alltså för deras skull

nu talar jag om pc-versionen, vilket verkar vara ett helt annat spel. MP stödet, FATTAR inte vafan dom tänker med gamespy. helvetes jävla idioter. Blir fan arg på riktigt!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av lapa:
Skrivet av lapa:

hoppas dom gör ett bra spel då.. alltså för deras skull

nu talar jag om pc-versionen, vilket verkar vara ett helt annat spel. MP stödet, FATTAR inte vafan dom tänker med gamespy. helvetes jävla idioter. Blir fan arg på riktigt!

Jag spelar just nu spelet på LAN i co-op och jag tycker det är helt underbart, har inte spelat på internet dock men det är inte intressant heller för den delen.

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAN:heart::heart::heart:


signatur

Jag äger.

Medlem

blev bara något irriterad över co-op, eftersom polaren körde själv nån kväll så låg han några lvl före mig, Så när man då körde igen, dog man på 1 skott och det tog typ 1000 skott att få ihjäl nånting. helt värdelöst. gjorde man tvärtom att han joina mig så sköt han allt med 1 skott och jag fick 1xp för varje

Inaktiv

Får hoppas det blir bra, ettan har ju sina brister såsom skapa MP server över nätet och hoppa över introt vid skapande av gubbar(mycket irriterande).
Annars är ettan toppen!

1
Skriv svar