Commandos-serien återupplivas

Inaktiv
Commandos-serien återupplivas

Hoppas att konceptet håller fortfarande bara.


signatur

War never changes.

Medlem

Kalas! Commandos lirade jag som liten grabb för ja, 8 - 9 år sedan, känns bra när utvecklare inser vad som gjorde deras gamla spel bra och istället för att försöka modernisera, gå tillbaks till rötterna!

Baldur's Gate 3 ur det isometriska perspektivet är vad som bör stå näst på listan tycker jag! Leve gamla tider!


signatur
Medlem

Strike Force kunde ha varit bra om de hade jobbat på rätt sätt, den blev en budgetshooter som alla ville glömma bort... Commandos 3 var ospelbar, tillbaka till rötterna Pyro!

Medlem

Schysst, 3 inlägg på 17 sekunder! Slog dig med 2 sec depthless


signatur
Medlem

Det var ju ett bra koncept, ända tills dom fick för sig att göra fps 3d av det vill ha nåt som är lika bra som ettan eller tvåan.

Medlem

Commandos 2 var perfekt! Långa härliga banor med roliga historiska event Commandos 3 tyckte iaf jag var på tok för svårt, kändes nästan stressigt att lira det. Hoppas att det kommer ett nytt spel, saknar verkligen den här spelserien.

Medlem

Commandos: Behind Enemy Lines är det klart bästa enligt mig så jag hoppas att dom verkligen går till rötterna. Commandos 2 vet jag inte så mycket om då demot inte gav mig något större intresse efter att tagit mig igenom ettan :/

Medlem

Minns att jag satt och spelade ettan när det var nytt. Det var fan skoj så det ska bli kul att se hur det här blir. Commandos i 3D sög verkligen.
Eller nej vafan, jag tänker på något annat spel som påminnde om Commandos.

Yes! Commandos ska vara ett väldigt pussligt strategispel...

Medlem

... hoppas dom inte glömmer co-op nu igen, som dom gjorde med Commandos 3.

Medlem

Commandos 2 är ett av de bästa spel som någonsin skapats. Helt perfekt! Bara de följer riktlinjerna från det spelet så blir de hur bra som helst

Medlem

Typ bästa nyheterna på as länge, Commandos 2 är verkligen AS bra. Commandos 3 är bra som fan med, fast tvåan as sjukt nice.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

JAAAAA! fan vad bäst, har längtat så länge efter dettaa!

Medlem

Commandos i co-op var så jääävla roligt!
"Ok, du springer bort till staketet och kastar en sten i huvet på vakten, så hugger jag honom med kniven när han springer förbi här."
Aaaaah, the memories!

Medlem
Medlem

Commandos liret väcker gamla minnen från 1998 - 1999
Det var svårt men det var bästa ww2 strategispel.
Ser fram emot vad de kan göra med deras kommande nya Commandos spel. Synd bara att några av gamla Commandos utvecklare som gjorde första spelen hade lämnat Pyro Studios många år sedan.

tsk
Medlem

Denna spelserie tillsammans med Hidden & dangerous är nog de bästa WWII spelen som gjorts \o/

Medlem

Bästa nyheten på länge! Har spelat Commandos 2 i co-op i hundratals timmar, helt underbart spel. Se nu till att ha med co-op i kommande spel. Längtar redan!

Medlem

Commanods 2 har jag spelat väldigt väldigt mycket.
Var även med en klan där vi blandannat körde mycket coop, körde coop till en mod som gjorde spelet bra mycket svårare samt tävla vi om vem som klarade av banorna snabbast.
Ett tag kunde jag spelet så bra att jag visste exakt vad jag skulle göra för att klara av banorna fort.

Medlem

Jag håller med många i tråden, co-op är ett måste!
Men vad som än händer, så kommer serien nog alltid ha en speciell plats i min byrålåda.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Commandos 2 = bästaste

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Äntligen!!:)

Medlem

Perfekt!!! Kan man nu bara få originalrösterna från första spelet så ska det inköpas direkt vid släpp!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

1
Skriv svar