Ny kampanj till Left 4 Dead i september

Robot
Inaktiv
Ny kampanj till Left 4 Dead i september

Första!


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

härligt härligt!

Medlem

Det ska tilläggas att kampanjen kommer att ta vid där No Mercy slutade, piloten av helikoptern som man flyr i är nämligen också en infekterad.


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

Ska bli kul att få höra Francis negativa kommentarer igen =P

Medlem

Tryck på bild #2 och läs alla "kommandon".

=D

Medlem

Jaha... Okej. Hade gärna sett något nytt vapen.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Så Valve har börjat ta betalt för deras DLC paket nu? Eftersom det står att det kommer att kosta för Xbox spelare.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Grymt fint
Gratis är gott.

Medlem
Medlem

Kul med nytt material.
Kan inte känna nått annat än att det här är en "framtvingad" respons från Valve efter allt hallå med L4D2.
"OK pojkar å flickor, jag vet att vi sa att vi skulle skita i L4D men nu får vi allt fixa fram nått illa kvickt och hoppas att communityn slutar fokusera på rövaren vi försökte oss på med L4D2"
Aja...


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Så Valve har börjat ta betalt för deras DLC paket nu? Eftersom det står att det kommer att kosta för Xbox spelare.

Valve skulle mer än gärna ge det gratis till Xbox-spelare - det är Microsoft som inte vill det

Inaktiv
Skrivet av Kuci:

Tryck på bild #2 och läs alla "kommandon".

=D

lol, en exemplarisk bild som visar varför jag inte vill ha mina spel på svenska ^^


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Så Valve har börjat ta betalt för deras DLC paket nu? Eftersom det står att det kommer att kosta för Xbox spelare.

De fick ta betalt för TF2-DLCn också har jag för mig, vilket ska bero på Microsoft. Det kostar att ladda upp på deras servrar.

Inaktiv

Nice det ska bli härligt. Hoppas att vi får se nya vapen också?

Medlem
Skrivet av Paiden:

"OK pojkar å flickor, jag vet att vi sa att vi skulle skita i L4D men nu får vi allt fixa fram nått illa kvickt och hoppas att communityn slutar fokusera på rövaren vi försökte oss på med L4D2"
Aja...

Måste ha missat den intervjun där dom sade att dom kommer skita i att uppdatera ett väldigt uppskattat och omtyckt spel...

Medlem
Skrivet av Overcow:

Tråkigt att ni inte nämnde något om Storyn.

Måste ni spamma reklam om eran skitsida som ingen vill läsa?

Medlem
Medlem
Skrivet av showerguy:

Nice det ska bli härligt. Hoppas att vi får se nya vapen också?

Jag skulle inte hoppas på det, verkar bara vara en/ett par nya banor men mer än det hoppas jag inte på iallafall.

Medlem

Rena skämtet med tanke på vad som sas ang DLC när spelet var nytt. Nya kampanjer finns det gott om andra som gör, se http://www.l4dmaps.com/.

Medlem
Skrivet av kdid:

Rena skämtet med tanke på vad som sas ang DLC när spelet var nytt. Nya kampanjer finns det gott om andra som gör, se http://www.l4dmaps.com/.

Ja, för L4D är ju Valves enda jobb

Bättre än inget IMO.

Medlem
Skrivet av Overcow:

Tråkigt att ni inte nämnde något om Storyn.

jääsp, skitsida

Inaktiv

jag undrar när de ska släppa modstöd för nya zombies och survivors....
nu måste man juh fulhacka för att få in dem.....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Mitt förtroende för Valve dalar..


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Är det bara jag som reagerar på att pc versionen får allt gratis medans 360 ägare måste betala?? Låter knasigt


signatur

Game long and prosper

Medlem

microsoft kräver betalt för allt som laddas ner även gratis kontent som inte borde kosta nått tyvärr.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

o angående mer kontent så är det alltid trevligt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av mixxx:
Skrivet av showerguy:

Nice det ska bli härligt. Hoppas att vi får se nya vapen också?

Jag skulle inte hoppas på det, verkar bara vara en/ett par nya banor men mer än det hoppas jag inte på iallafall.

Asså jag fattar verkligen inte?

Jag betalade 500 kronor för detta spel vid släppet och dom har hela tiden lovat oss en massa. Kan dom inte sätta in några nya vapen och banor? Hur mycket jobb krävs det? Det finns ju privat personer som gör egna. Blir så himla less!

Har Valve Complete Pack och jag har köpt varenda spel separat via små paket o.s.v.

Edit : Såklart att jag tycker att L4d är ett skit bra spel och det är skit roligt. Men man tappar verkligen förtroendet för Valve. Släpp 5 nya vapen, några nya maps så blir nog alla glada.

Eller nej : Man är tvungen att köpa L4D 2 för att få tillgång till 5 nya vapen, gubbar och maps.

Medlem
Skrivet av Javas:

Är det bara jag som reagerar på att pc versionen får allt gratis medans 360 ägare måste betala?? Låter knasigt

Så är det i princip för alla spel som släpps till PC och konsoller. Så, det är i alla fall ingen överraskning. Knasigt är det såklart.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trevligt!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

12
Skriv svar