Spelartät Open RvR server?

Medlem
Spelartät Open RvR server?

Tjenare gott folk, mina polare gjorde sina gubbar innan jag köpte spelet och de valde en riktig skit server, tom på folk, nästan aldrig scenarios och så vidare, så nu när server bytande verkar kunna bli verklighet snart ska jag slänga över en av mina gubbar till en annan server.

Det jag är ute efter är en Open RvR server som har mycket scenarios(helst dygnet runt), hyffsat mycket world pvp och så ska man inte bli paff när man väl springer på en medspelare. Det är mina krav, har ni några tips?


signatur

En styck signatur.

Medlem

Nej, ;<

Men av vad jag såg på US Herald så kommer det bara vara transfer från core till core i början.. får hoppas att de lägger in fler open rvr servers på EU, och att man kan flytta gubbar från core till open.. ;3

Medlem

Annars om du ska göra en ny karaktär borde du välja eltharion som är vad jag vet den med mest folk

Medlem

Ska nog göra en order på Eltharion, någon order som spelar där?


signatur

En styck signatur.

Medlem

Japp, jag och min guild ronin of sweden gör det. Vi behöver folk ! Om du vill joina kan du regga dig på sidan o skriva en ansökan http://www.roninofsweden.se/

Inaktiv

Eltharion , helt klart! Krig hela tiden


signatur

War never changes.

Inaktiv

orkaupptaget: ett hett tips är Dragonback Mountains. Eltharion är helt kart störst bland ORVR servrarna men den är lite VÄL stor och efter 1 månad på den betämde jag mej för att byta. Dragonback är utmärkt för alla som vill spela order eftersom order är utklassade 10 mot 1. Dessutom är stora delar av destro ryssar, vilket betyder att de inte kan kommunicera med resten av destro och det gör att man kan döda destro sååå lätt.

Medlem

Jag lirar BW på eltharion, mycket folk och helt underbara strider.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Jag lirar BW på eltharion, mycket folk och helt underbara strider.

Jag tror iofs inte de fortfarande efter 2 månader sitter och funderar på vilken server de ska köra på...

Medlem

Nja tänkte snarare till annat folk som läser tråden


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Min fråga är väl snarare: Open eller Core? & Order eller Destro?

Inaktiv

med tanke på din signatur borde du göra en archmage på en rp server (:

Medlem

Karak-Hirn är ganska kul server, destro är just nu underdogs i t2 och t3, och relativt gämt i t4 men lite övervikt på destro.

Men läs lite på server forumen på warhammeralliance.com om nämnda servrar så får du en bättre överblick.

1
Skriv svar