Ovanlig marknadsföring för Saint's Row 2

Robot
Ovanlig marknadsföring för Saint's Row 2
Medlem
Ovanlig marknadsföring för Saint's Row 2

Hahaha fyy fan vad skön han är Gary busey!!

Medlem
Medlem

Gary Busey är kung.

Medlem

Gary Busey on drugs

Medlem

Hehe, han är onekligen en märklig figur.


signatur
Medlem

Vem är Gary Busey och varför försöker dom göra en dålig kopia mellan GTA och Postal?

Aja spelet kanske är bättre än vad trailern var, det hoppas jag i alla fall...

Medlem

roligt? var då?


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Oooh, titta vi hyr en dålig skådespelare som ska stå och låtsasskratta riktigt illa medans vi visar allt av det lilla innehåll vårat spel faktiskt har. Kul... HEH~~

MFZ
Medlem

tragiskt.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Medlem

spelet var underbart! den tog det bästa av GTA och blandat i andra saker och resultatet var skit kul! spruta skit på folk kul! har man inte spelat spelet har man gått miste om mycket. enligt mig så är SR2 är mycket bättre än GTA4.

Inaktiv

Han var ju med i reklamen innan själva spelet släpptes ju, ffs.

Skitspel dessutom. GTA IV Är så mkt bättre i alla lägen förutom modifierandet av kläder, bilar o dylikt (vilket min lillasyrra uppskattar att göra med sina dockor)

:heart:

Medlem
Skrivet av dr00l:

Oooh, titta vi hyr en dålig skådespelare som ska stå och låtsasskratta riktigt illa medans vi visar allt av det lilla innehåll vårat spel faktiskt har. Kul... HEH~~

Hear ye, hear ye!!!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

den killen har alltid skrämt mig
(Därför han är så bra skurk i filmer antar jag..)
drugs is for fuckups

Medlem

Gary Busey är bara tragisk. Tycker synd om honom. :,(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av GREY_task:

Han var ju med i reklamen innan själva spelet släpptes ju, ffs.

Skitspel dessutom. GTA IV Är så mkt bättre i alla lägen förutom modifierandet av kläder, bilar o dylikt (vilket min lillasyrra uppskattar att göra med sina dockor)

:heart:

Har inte spelat Saints Row 2 men är inte det ett helt annat spel än GTA IV på alla nivåer? Lite som att förväxla Ground Control II med Starcraft 2.

Fast iofs, det är ju med vapen och man kan sno bilar. Godfather 2 och Just Cause 2 är väl att jämföra också med Niko Bellics tragiska äventyr.

Medlem

Haha! Gary Busey är klockren.

Medlem

Kul med ett spel som inte tar sig så himla seriöst.

Medlem

Haha Saints Row 2 är lätt det bästa GTA-liknande spelet som finns, i mitt tycke. Det var Saints Row 1 som öht fick mig att köpa XBOX360, som gammal PC-gamer.

Jag köpte 2:an förra veckan för 249 kr på CDON. Nu är dock XBOX360-versionen slutsåld.
SR2 är som de gamla GTA-spelen där man kan lattja runt med spelmotorn utan att snuten är där på två röda och man kan utföra massvis av miniuppdrag.
Båda de sakerna har ju eliminerats i GTA IV och ersatts med massa värdelösa sociala aktiviteter och biltvättar som nog ingen förstod poängen med.

Man får dessutom en liten bonus efter var 3:e level man kalrar på miniuppdragen. T.ex rabatt i affärer, ett customfordon, nytt vapen etc, vilket är en utmärkt morot för att klara av dem.

Hela detta gäng/-hood-systemet är ett vinnande koncept också.
Det är en härlig känsla när man tagit över ännu ett hood och kan köpa upp affärerna i det och på så vis få ännu mer inkomster.

Och man kan ALLTID ha med sig ett gäng av sina polare och de hjälper en alltid när man blir attackerad.
I GTA SA kunde man ju det med i IV är det bara i vissa utvalda uppdrag man kan få assistans.

Medlem

Gary Busey är väl galen ?
Har sett några intervju program med honom, ett var ett danskt intervjuv program och han var knappast frisk.

Medlem

Ahahahahahahaha... he's so washed up! Älskar Gary!!!

Medlem

Gary Busey är ju hur skön som helst

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Vem är Gary Busey och varför försöker dom göra en dålig kopia mellan GTA och Postal?

Aja spelet kanske är bättre än vad trailern var, det hoppas jag i alla fall...

Nej, det är riktigt dåligt faktiskt. man lattjar ett tag med det lilla som är kul. sen inser man hur trist det faktiskt är. som en dålig gta-mod.

fattar inte hur man kan påstå att det är bättre än gta4.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Oooh, titta vi hyr en dålig skådespelare som ska stå och låtsasskratta riktigt illa medans vi visar allt av det lilla innehåll vårat spel faktiskt har. Kul... HEH~~

Håller med. Det föll på att hans fake-garv var så kasst, annars hade det varit en ok reklam utifrån vad dom försökte göra (sälja underhållningsvåld).

Medlem

Gary Busey är skön men han fick problem med droger o lite annat smått o gott vid slutet av 80talet men då var han ju ingen b skådis.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Är inte den här filmen flera månader gammal?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Gary "Abusey" har inte alla fåren hemma, men i Hollywood kan man bli stjärna för vad som helst känns det som...

Medlem

Japp Gary Busey är en kung.

1
Skriv svar