Hawx-demo hos FZ

Inaktiv

signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av flyer232:

Hoppas det går att köra med joystick

förresten borde inte medlemmar få tanka före besökare?

Joystick funkar prima, testade det igår med min Saitek! Kul spel

Medlem

jag gillade spelet med, synd att det bara finns en riktigt bana, det var riktigt rörigt första gången man körde. sen föredrar jag avancerade styrning det blir lite roligare då.
för dom som gillar det, kan jag rekommendera att när ni tar ut säkra mål som tanks och sånt när ni vet att dom blir uttagna, tryck D efter ni skjutit och få ett nytt mål.

Medlem

Jag gillade verkligen inte vyn, när man tryckte på L Ctrl! Träningen gjorde mig vansinnig.

Medlem

så van att flyga i tredje vy i bf2 och bf42 så jag tycker det är rätt skönt.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Krongo:

Det jag gör är att jag håller in W hela tiden och lägger planet horisontellt och ingenting händer jag bara fortsätter att falla, har provat att hålla in W och dyga brant för att få upp farten för att sedan plana ut, men motorn vägrar typ att starta. Börjar bli förbannad:evil:

Du ska peka flygplanet ner mot marken, i den riktning du faller (titta på strecken som kommer från vingarna). I princip så måste du få upp hastigheten igen, så att lägga flygplanet horisontellt går lite emot hela poängen.

Jo har jo provat det också, från typ 11km höjd men motorn vägrar att starta så jag kan plana ut. Dyker rakt ner mot marken och håller in W hela tiden, händer inte ett piss


signatur

<a href="http://www.shatteredcrystal.com/signup.php?ref=6518">Join Our Affiliate Program</a>

Medlem

Är det samma demo som til PS3/360?
Gillade faktiskt demot till PS3:an, spelade sönder det rätt så bra, och väntar nu på att Webbhallen ska skicka det.
Är knappas en simulator som sagt, men orka trycka på 50+ knappar bara för att starta den ena motorn (har väl iof sin egen lilla charm) :).

Full HUD läget gillar jag bäst.

Skrivet av Devildoll:
Skrivet av Tompa:

Vi har inte döpt om eller ompaketerat nånting. Vi la upp filen exakt så som vi fick den av Ubisoft.

allright, men rarfilen i torrenten har ni visst döpt om . från "tom clancy_s h.a.w.x demo.rar" till "hawxdemo.rar"
Edit : hoppas det inte låter som jag klagar bara .
tyckte bara att det var värt att påpeka

Döp om filen till samma namn (F2), är det samma checksumma (dvs samma fil) så är det bara att börja seeda, alternativt att spara torrentfilen som det andra filnamnet. Geez


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

"horisontellt går lite emot hela poängen. "

Precis, annars hade jag inte givit det tipset. Blev själv förvånad över att det funkar bäst för mig. Första gången jag hamnade i stall pekade jag nedåt och väntade på lyftkraft ända till marken

Ps. Är jag den ända som har problem med att tang. bord och musen styr konstigt? det finns som bestämda vinklar på Y-axis som gör det svårt att anvvända kanonen(mot markmål)? Någon som vet om det går att få bort det? Ds.

EDIT: Spacing + smiley

Medlem

UNDERBART! Det här ska köpas! Inget tvivel om den saken. Bättre än jag trott, helt kalrt! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Knepigt.. Det känns som jag är den enda i världen med problemet att spelet krashar efter att jag har gjort ett konto och trycker "Apply"... "Saved dump file to 'D:\Installerade Spel\Tom Clancy's H.A.W.X Demo\HAWX.exe.dmp'.

Vad är det för fel då?

Medlem
Skrivet av simulacra:

Lär ju inte vara mkt att hänga i granen eftersom det är ett hån för allt vad flygspelen står för, men jag provar nog ändå, om inte annat för grafiken, kan alltid ha den som en skärmsläckare eller nått

Arkad-flyg är fan det roligaste som finns. Det finns tillräckligt med simulatorer redan.


signatur

Eh is pretty cool guy!

Medlem
Skrivet av NaggoN:

"horisontellt går lite emot hela poängen. "

Precis, annars hade jag inte givit det tipset. Blev själv förvånad över att det funkar bäst för mig. Första gången jag hamnade i stall pekade jag nedåt och väntade på lyftkraft ända till marken

Ps. Är jag den ända som har problem med att tang. bord och musen styr konstigt? det finns som bestämda vinklar på Y-axis som gör det svårt att anvvända kanonen(mot markmål)? Någon som vet om det går att få bort det? Ds.

EDIT: Spacing + smiley

för att du kör med normal inställningarn, kör du avancerat får du mer frihet, nu så tvingas planet att svänga när du göra farliga dykningar och det är rätt störigt då man ibland vill kommer i dom där lägena för att ta ut nåt.

nåt jag märkt är att mitt spel ibland genom nån lustig bugg helt random skjuter iväg missiler och släpper flares, det händer flera gånger när jag spelar och jag rör jag är inte på knapparna, det kan vara precis i början man bara flyger rakt. inget direkt problem. bara lite surt att man blir av med flares man knappt ändå använder och att man ibland får vänta lite längre på att missilerna ska ladda om.

Medlem

Någon som har problem med att allt utom profilen försvinner efter omstart?

Sökte på nätet men alla verkar ha kvar sina plan + levels ^^

Medlem

Haha när jag tittar på filmen ovan så känner jag mej som i en Star Wars film, vapen som låter som laserkanoner och överflödig HUD som inte ens är snygg, Näe detta spelet blir inget köp faktiskt, håller mej till mer realistiska flygsimulatorer istället, tack för mej!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

tycker det är lite roligt att de lagt till att man kan röststyra vissa saker som flares och missiler mm.

Medlem

Jag tyckte det var rätt kul spel Efter jag klara av det första gången slog jag av musiken och rösterna i spelet för att dra på min egen musik. Fan så mycket ballare det blev då! Fox one, Fox one!

Det är ju inget spel man nöter precis. Kul i små mängder eller när man är lite uttråkad


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av bastard:

Okej arkadflyg, inte så mycket mer att säga...

Håller med, snyggt men arkadflyg....

Medlem

Va fan, kan man inte flyga från cocpiten? Känner ju sig som en blind höna att försöka skjuta ner saker när dina ögon sitter 2 km från planet. Man vet fan inte om man flyger upp o ner, vänster, höger eller nått!

Nä fy fan, vilket skit!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Lika dåligt som på konsol. Nä det finns bara ett bra flygspel och det är Ace Combat.

eller Lock on!:up:

Medlem

Gripens huv öppnas åt vänster inte upp/bak. XD
Rätt många andra detaljfel oxo.
Sen är det den gamla A versionen och inte C.

http://hawxgame.uk.ubi.com/aircraft.php


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av mixxor:

Knepigt.. Det känns som jag är den enda i världen med problemet att spelet krashar efter att jag har gjort ett konto och trycker "Apply"... "Saved dump file to 'D:\Installerade Spel\Tom Clancy's H.A.W.X Demo\HAWX.exe.dmp'.

Vad är det för fel då?

Har nästan samma problem, skärmen blir svart sen kommre 'P: \Spel\Tom Clancy's H.A.W.X Demo\HAWX.exe.dmp'.
Får inte ens fram ubi loggan. Hadde samma problem med demot som orginalet som jag köpte idag...
Vore snällt om vi fick någon hjälp.:heart:


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

123
Skriv svar