Killzone 2 för maffigt för Amsterdam

Robot
Medlem
Killzone 2 för maffigt för Amsterdam

haha. Det var ju roligt

Annars så kunde de ju koppla in träningscyklar som fixa ström till datorerna


signatur

Rawr

Medlem

haha bland det bästa jag hört!!!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Rofl, den var kul.

Medlem

Haha! Bra gjort Sony!

Medlem

lol många servrar kanske?


signatur

I got a Goldenshower.

Avstängd

Hahahahaha.
Bra att Sony "räddade" de, så att vi kan köra kanske årets shooter.

Medlem

Argh att jag inte har ett sony system...

Medlem

Så spela spelet med gott samvete när polarisen smälter!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

haha


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Hmm.....fan vad Sonys hype-maskin slagit på stort nu. Undrar sanningshalten i detta och hur överdrivet det egentligen är. Lustig timing dagen innan release också...

Medlem

En ganska gammal nyhet. Läste det här för kanske 1-2månader sen när redaktionen i LEVEL fick testa spelet för första gången.

Medlem

Kan förstå det, krävs mycket arbete och utrustning för att skapa en sådan underhållande shooter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Kan väl inte precis kopplas till bättre Hype över ett spel att dom inte har el nog i studion eller? Låter mer dom en smäll på käften på El leverantören

Rolig läsning är det ju iaf.

Medlem

Inte så konstigt att det är ont om ström när halva befolkning i staden odlar hampa hemma hehe

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Inte så konstigt att det är ont om ström när halva befolkning i staden odlar hampa hemma hehe

me loves stereotyper:)

men hur många datorer/ servrar måste dom egentligen ha på Guerrilla om dom måste ha en egen dieselgenerator?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Saarela81:

Kan väl inte precis kopplas till bättre Hype över ett spel att dom inte har el nog i studion eller? Låter mer dom en smäll på käften på El leverantören

Rolig läsning är det ju iaf.

Exakt,, är ju inte som att spelet gör så att elförbrukningen ökar xD

Inaktiv

Känns ju lite som någon mljötant eller nissa kommer gnälla hårt nu.

HAHAHAH! Kommer nog bli en klassiker i historien. ^^


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem
Skrivet av Crawller:

haha. Det var ju roligt

Annars så kunde de ju koppla in träningscyklar som fixa ström till datorerna

samtidigt kunde de ha motion capture där, spara tid ;). Cyklar till "uppdragen" x)

Hahaha! Nu kan jag gå och sova glad.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Saarela81:

Kan väl inte precis kopplas till bättre Hype över ett spel att dom inte har el nog i studion eller? Låter mer dom en smäll på käften på El leverantören

Rolig läsning är det ju iaf.

Exakt,, är ju inte som att spelet gör så att elförbrukningen ökar xD

Självklart det kan användas som hype. Vare sig det är en medveten PR-teknik eller inte så hamnar ju utvecklarna, och då även titeln, i rampljuset av den här typen av nyheter. Ju mer udda, desto mer folk drar det = lyckad PR.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

många som kommer belasta deras servrar idag

Medlem

Amsterdam är ju iofs en av europas tråkigaste städer, känns mer som en by än stad, det finns INGEN god mat att äta såvida man inte vill betala 500 spänn per skalle, tom skräpmaten är dålig på ett sätt som den inte är ngn annanstans i världen.

Den staden har fått alldeles för mkt cred av rökare och torskar imo, och åker man inte dit för ngn av de 2 lagliga "synderna" så finns det fan inget alls att göra.

Men guerilla ligger ju där så ngt ahr de tydligen att komma med.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Playstation 3, destroying the planet.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

haha fan va sjukt!!

Medlem

LOL, SONY iz destroying the enviroment =(
Shame on them XD

Inaktiv
Skrivet av cruZZade:

Hmm.....fan vad Sonys hype-maskin slagit på stort nu. Undrar sanningshalten i detta och hur överdrivet det egentligen är. Lustig timing dagen innan release också...

Det är sant. Dock så är artikeln en aning felvinklad i min mening. Med flit eller inte låter jag vara osagt.

Anledningen till att de behövde aggregaten är att elledningarna i byggnaden de sitter i inte klarar av att leverera all utrustning med el. Det är väldigt gamla och slitna lokaler de sitter i. De ska tydligen ha varit tvugna att stänga ner hissen i huset för länge sen av samma anledning. Tydligen så har Sonys Europachef försökt få dem att flytta till bättre lokaler, men de vägrar...

Själv jobbar jag på Scania å de har en egen kraftstation. Kan man då skriva att Scanias produktionsverkstäder är för maffiga för Stockholm?

Medlem

Haha naize


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

12
Skriv svar