Men of War-betan öppen för alla

Robot
Medlem
Men of War-betan öppen för alla

lol jag har riktiga spelet fick det ifrån ryssland funkar bra då det är multi launge


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

lol jag har riktiga spelet fick det ifrån ryssland funkar bra då det är multi launge

Jo, tycker det är intressant hur de organiserat det. Men för dem som inte vill slänga ut pengar direkt kan ju åtminstone prova flerspelarläget på detta viset.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

PMa mig om ni vill spela nån gång, med eller emot, helst emot då det är svårt att hitta bra motspelare... mestadels högpingande amerikaner som precis börjat spelat nu förtiden.

Medlem

Riktigt bra spel. Känns väldigt mycket som CoH. Vem kopierade vem?

Inaktiv
Medlem

Spelet har i alla fall spelhistoriens sämsta röstskådespeleri, utan tvekan.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Spelet har i alla fall spelhistoriens sämsta röstskådespeleri, utan tvekan.

Jo, instämmer. Men för att väga upp det förmodligen den bästa fysiken för ett rts, någonsin.

Medlem

Som sagt, röstskådespeleriet är helt abysmalt. Verkligen det sämsta jag någonsin hört.

Medlem
Skrivet av bulan880:

Riktigt bra spel. Känns väldigt mycket som CoH. Vem kopierade vem?

Ingen kopierade någon.
Men of war är en uppföljare till Faces of war som kom ungefär samtidigt som coh

Medlem

Men of war är uppföljaren till: "soldiers: Heroes of WW2" som kom ut före company of heroes.

Medlem

Men någon har lånat av någon, det är uppenbart. Sättet uppdragen beskrivs när uppdragsgivaren pratar och ritar färgade ringar, pilar och streck över kartan är identiskt CoH. Också "Continue" uppe i högra hörnet ser ut på precis samma sätt, t o m samma typsnitt.

Medlem

Jag kan bara säga det att själva SP läget är sjukt kul andra banan som ryssarna är sjukt svår och rolig.

Angående röstskådespeleriet är det värdelöst men vad förväntade ni er av ett RTS spel som det här?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

^- Så starcraft, CoH, warcraft, dow 1 & 2, blitzkrieg etc har inte bra röstskådespeleri? Faces of war hade helt ok röstskådespeleri, medans denna "fortsättning" är ett rent skämt.

Medlem

Röstskådespeleriet i demot var inte mycket att hänga i granen, men det glömdes bort direkt när jag fick hoppa in i pansarvagnen. De har verkligen fått till känslan av att den är något som fienden ska akta sig för, helt j*vla livsfarlig!

Medlem

Fysiken, skademodellen och de taktiska möjligheterna är helt fantastiska. Detaljer osv är också helt underbart. Att sätta sig i direct controll o rulla sin king tiger o flankera fienden o placera en 88mm shell i arslet på deras vagnar är väldigt tillfredsställande.
Dock är röstskådespelet som sagt tidigare något av det värsta som gjorts.

För övrigt kom Heroes Of World War II långt före CoH och såg exakt likadant ut rent GUI mässigt som Men Of War gör idag.

Klart det bästa WWII RTS som finns där ute enligt mig.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Så starcraft, CoH, warcraft, dow 1 & 2, blitzkrieg etc har inte bra röstskådespeleri? Faces of war hade helt ok röstskådespeleri, medans denna "fortsättning" är ett rent skämt.

Förstod att du skulle säga något sådant men jag sa strategi spel som sådant spelen du nämner är högbudget spel. Sen tycker jag att faces of war hade kasst röst skådespeleri det också.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Laddar ner. Ska bli intressant att testa

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Så starcraft, CoH, warcraft, dow 1 & 2, blitzkrieg etc har inte bra röstskådespeleri? Faces of war hade helt ok röstskådespeleri, medans denna "fortsättning" är ett rent skämt.

Förstod att du skulle säga något sådant men jag sa strategi spel som sådant spelen du nämner är högbudget spel. Sen tycker jag att faces of war hade kasst röst skådespeleri det också.

Har vi kört samma spel? Faces of war hade röstskådespeleri som skulle vinna oscars i jämnförelse med Men of War, när man lirar det i multi och största samtalsämnet över venten blir skratt & kommentarer på dialogen så är det verkligen illa.

Medlem

Väntar tills på fredag, har man tur får man väl det i brevlådan redan då

Älskar KV-vagnen i demot. Ser helt fantastisk ut, finns inget vackrare än att se den stå och vråla med dieselmotorn på högsta varv i ett stort damm moln.

Ser fräckt ut när man trycker esc också. Kul grej för att det ser nästan ut som ett gammalt foto.

Medlem

Det är inte lätt att hålla koll på alla gubbar asså, varje kan ju göra så mycket också, men de känns som man skulle kunna bli djävulskt bra om man kunde det.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Så starcraft, CoH, warcraft, dow 1 & 2, blitzkrieg etc har inte bra röstskådespeleri? Faces of war hade helt ok röstskådespeleri, medans denna "fortsättning" är ett rent skämt.

Förstod att du skulle säga något sådant men jag sa strategi spel som sådant spelen du nämner är högbudget spel. Sen tycker jag att faces of war hade kasst röst skådespeleri det också.

Har vi kört samma spel? Faces of war hade röstskådespeleri som skulle vinna oscars i jämnförelse med Men of War, när man lirar det i multi och största samtalsämnet över venten blir skratt & kommentarer på dialogen så är det verkligen illa.

Orka att du bryr dig om själva röstskådespeleriet. det är ju själva spelet i sig som är roligt inte lyssna på en medioker ryss som inte kan uttala: they.

Inaktiv

Multiplayer är riktigt roligt sen att jag är sämst spelar inte så stor roll!

1
Skriv svar