Provspela Men of War

Medlem

This might be enough.

Medlem

jag körde ryska mp betan, och det var tamejfan riktigt kul, demot var ingen större höjdare, men detta blir ett självklart köp

ett riktigt rts där man får tänka till innan så man inte skickar ut sina soldater i säker död

älskade att bara köra med infantrier i mp betan, flanka runt fiende pansarvagnarna för sedan ta ut dem med AT granater, finns nog inget rts spel som slår detta när det gäller realism och strategi

Medlem

På det officiella forumet har det sagts att;
Det här "demo-uppdraget" var gjort för att introducera spelare till MoW, det är därför AI:n är lite "fördummad". Dessutom använder demot inte den slutgiltiga versionen som själva spelet kommer att använda sig utav.

http://www.digitalmindsoft.eu/forums/viewtopic.php?f=109&t=24...

I den här tråden (ovan) så kanske ni får svar på en del frågor ni kanske har.

Har själv väntat på det sedan FoW släpptes! Spelet har utvecklats enormt, jag har ju varit med även i första betan. Många säger att det är som Showw2, men med kortare "skjutavstånd". En del menar att det t.o.m. är bättre än Showw2. Själv skulle jag säga att det är som FoW borde ha varit, kryddat med allt man kan önska sig!

Det dåligaste är dock röstskådespeleriet.. usch!

- Shroom

Medlem

Oj, det här kommer bli kul.

Medlem

Det här spelet är ju exakt som Faces of War och utgivaren på det var också 1C alltså allt är likt grafiken, Interface, AI fast nu har dom förbättrat spelet bättre prestanda och sånt och sen 3 nya kampanjer annars är det likt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Mushroomcar:

På det officiella forumet har det sagts att;
Det här "demo-uppdraget" var gjort för att introducera spelare till MoW, det är därför AI:n är lite "fördummad". Dessutom använder demot inte den slutgiltiga versionen som själva spelet kommer att använda sig utav.

*Skäms*

Klarade banan efter.. 4 försök :$
Skitsvårt, men tror jag fått lite grepp om det nu!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det här spelet är ju exakt som Faces of War och utgivaren på det var också 1C alltså allt är likt grafiken, Interface, AI fast nu har dom förbättrat spelet bättre prestanda och sånt och sen 3 nya kampanjer annars är det likt.

Men då är det ju inte "exakt" som FOW

Nja en hel del annat också som ändrats, vänta till spelet släpps så får du se

Spelar detta spelet varje dag och tröttnar aldrig, och de ting man inte är nöjd med kommer/kan moddas.

Finns få spel som är i närheten, möjligen Theatre of War.

Skrivet av addeg6:

*Skäms*

Klarade banan efter.. 4 försök :$
Skitsvårt, men tror jag fått lite grepp om det nu!

Absolut INGET att skämmas över, för en nybörjare kan det verka svårt. Är tämligen annorlunda mot "vanliga" rts.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

buggigt och jävligt, röstskådespelarna är ett skämt! med ett gäng fixs så kanske det blir bra dock.

Medlem
Skrivet av jamorro:

buggigt och jävligt, röstskådespelarna är ett skämt! med ett gäng fixs så kanske det blir bra dock.

Som sagt om du läst lite tidigare i tråden så stod där att demot INTE motsvarar det fullständiga spelet.

Rösterna har blivit sågade vid fotknölarna med all rätt, men buggar? Vilka tänker du på då?


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Som jag har sagt på sida ett. Voice actingen ska man inte ta seriöst. Något som aldrig har varit seriöst i hela serien är nog voice acting. Det är dessutom bra att det inte är seriöst, för man har ju någonting att skratta åt nu

Medlem

Köpte och körde både SHoWW2 och FoW... men vet inte om jag ska köpa detta. Många micromanagement problem finns fortfarande (varför kan inte soldaterna plocka upp ammo till sina vapen när de går över fiendekroppar?) och det verkar inte vara mycket skillnad mellan MoW och FoW. Klart, nu var det väldigt länge sen jag körde FoW så jag kanske kommer ihåg fel. Någon får gärna länka en lista med skillnader mellan FoW och Mow.

Medlem

Hoppas de har samma svårhetsgrad som FoW. De var iaf riktigt kul :), speciellt på coop

Medlem

Enligt Webhallen ska det komma nästa fredag, kan det stämma tro?

Medlem

the download doesn't work for me in vista...says i'm missing some dll. strange

Medlem

Kul demo, spelade senast SHOWWII i denna serien, och det var lika kul. Lite krångligt med kontrollerna. Var lite buggigt också, kunde inte alltid gå in i pansarvagnen och så, men Direct Control-läget är grymt kul.

Medlem

älskade SHOWWII över allt annat bortsett från att spelet fuckade ur när jag försökte patcha de =/,, de här ser ifs ut som en 2a (lr 3a, har inte kört faces of war) så jag har stora förhoppningar =)..


signatur

I have spoken..

Medlem

Varit ett stort fan av både showw2 och FoW, ska testa nu

edit: Va ju riktigt bra, Grafiken va ännu bättre än FoW och flöt till och med bättre. Kändes roligare och spela på något sätt, drar in spelaren bättre i spelet.

Stridsvagnen hade riktig tyngd i sig också, fick mer fart i nerförsbacke och så, riktigt häftigt. Bra ljud också.

Synn att rösterna är så dåliga bara, känns som man hade kunnat göra bättre själv haha.

Fett.

Inaktiv
Skrivet av Crackwhore:

Omg, en av ryssarna "viktor" låter som en slö gräsklippare när han snackar.

Fan vad jag skrattade på mig när jag läste ditt inlägg. En slö gräsklippare. Ryssen Viktor skrattar som en slö gräsklippare.
Ha,ha,haaaaaaaaaa

Förlåt,han snackar,inte skrattar. Jag läste fel.

Inaktiv

det här var ju riktigt kul!

Medlem
Skrivet av Totenkopf:

Enligt Webhallen ska det komma nästa fredag, kan det stämma tro?

Släpps officiellt den 27e, så ja det är nästa fredag om det inte flyttas IGEN!


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av karate_lenin:

det e ju fult. varför satsar folk för lite på grafik? snälla ge oss spel som fc2 o crysis där man kan njuta av grafiken.

Du får härmed inte kalla dig själv en gamer...

Där har du faktiskt fel.

En gamer kan man vara, även om man enbart älskar grafiken.

Vad man får och inte får kalla sig hör hemma i sandlådan. Punkt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Har testat det nu, och tycker det är väldigt bra, men som sagt. Röstskådespeleriet kunde bli bättre.
Tvekar mest inför att jag inte skulle ha någon att köra med online, och jag är INGEN, natt och kväll spelare. Finns det någon som kör på dagen mest?

Medlem

Nej fy va tråkigt det är att köra med tanks...

Man står där med sina super tanks som aldrig dör säkert 100 kulor flyger på dom och vad händer jo tracken går isönder. dom sista 20 minuterna av en match så står man helt stilla och väntar på att vinna tanksen bara pepprar varandra.

man ska inte tänka på att lägga sina sista slantar på en liten tank för då kör den in och blir ONE shottad och då får dom bara mer poäng.

infantry only är tyvärr det enda som fungerar.

12
Skriv svar