Ditt aktuella RTS spel.

Medlem
Ditt aktuella RTS spel.

Var roligt att se att min förra tråd om vilket strategispel som ligger varmast fick en bra respond så tänkte fortsätta med en ny tråd som handlar vilket RTS spel som du spelar för nuvarandet.

Själv så varierar det från månad till månad, men just nu så har jag installerat tillbaka Medieval II: Total War. Har inget RTS för tillfället som jag kör online, men kanske ska starta med Dawn of War - Dark Crusade igen om jag får orken till det.

Medlem

Själv har jag spelat Dark Crusade dagligen online sedan det släpptes. Svårt att släpa sig från det helt enkelt


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Bleh, jag försökte med Warcraft 3 men de gick åt helvete online.. :/ Folk har en sån jävla tråkig attityd mot newbies i strategi världen..


signatur

Baconmacker med finhackade äppelbitar,björnbärs sylt och smör!

Medlem

Själv sitter jag och spelar spel som Command and conquer 3 : tiberium wars och supreme commander.

Medlem

C&C3, la in min gamla save, så alla info-grejs och spelade uppdrag försvann.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Körde Dark Crusade och sedan Company of Heroes ..o sen C&C 3 & Silent Hunter 4 och nu Medieval II igen..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hearts of Iron 2:DD: Armageddon , med egen "modd"


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Supreme commander.

Medlem
Medlem

Dawn of War lirar jag online.
ska köpa Company of Heroes också tror jag.

Medlem

Command & Conquer(1:an), RA2: Yuri's Revenge

Medlem
Medlem

c&c generals zero hour och red alert 1 me expansions. och ibland c&c 3 eller locomotion eller star craft.

Medlem

Word in Conflict no dout


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

World in Conflict (även om det bara är betan) spelar jag som fan nu. Skönare strategi lir får man fan gräva efter.

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Word in Conflict no dout

Du menar World in Conflict BETA!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Tomzi:

Word in Conflict no dout

Du menar World in Conflict BETA!

oh right :D.. men tror inte de kommer vara så stor skillnad... föööörutom att man kan spela singleplayer,nato,clanwar osv osv


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

World in Conflict BETA! började med det igår, 6timmar körde jag.bra spel?? Helt UNDERBART. Company of heroes var det innan Command and Conquer 3. Nu blir det bara World in Conflict BETA!
tills hela spelet kommer.


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

a fan ja får lägga till world in conflict mp demot, sjukt snabbt!

Medlem

Har börjat små-spela lite Ground Control nu.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Är fortfarande såld på C&C Generals Zero Hour. Bäst hittills men så har jag inte testat 3:an än.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

DoW, fast nu har jag mest börjat lira TBS och "grand strategy" som Dominions 3 och Europa Universalis 3.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Command & Conquer
Command & Conquer - Tiberium Sun
Command & Conquer - Tiberium War

Håller på köra igenom alla kampanger från starten.

Medlem

Spelar elgitarr i stället Men bara medan jag väntar på WiC-demot.

Inaktiv

Spelar CoH online iaf ett par dagar i veckan

Inaktiv

Supreme Commander ofc! fast jag måste ta en pause mellan varje uppdrag jag klarar, dem är så långa.. =O


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

Medlem

Hearts of Iron 2 - Doomsday

Inaktiv

Knights of honor har jag börjat spela, jävligt kul faktiskt.

Medlem

just nu är det Hearts of Iron 2:DD igen.
tyskland har tagit över USA och cannada, \o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

World in Conflict.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

123
Skriv svar