Listan över fjolårets mest sålda spel

Inaktiv

Bamse före 2142 HAHAHA Så jävla rätt, jag äger tyvärr det satans skitspelet!!!! Nej fy fan tacka vet jag 1942, det enda DICE gjorde rätt.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Vet inte vad du (impact) har emot 2142, tycker att det är ett riktigt skönt lir att sega ner till så att säga. Annars är det 2an som trumfar allt annat utan tvekan.

Medlem

DICE har ännu en gång haft ett lyckat år


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Conan kom så högt ´för de var hypat... + mågna preorders etc... att ingen spelar de är en annan 5:a

Skrivet av Busko:

Conan kom så högt ´för de var hypat... + mågna preorders etc... att ingen spelar de är en annan 5:a

Dra nåt gammalt över dig, vi spelar faktiskt AoC det är tusen ggr bättre än bebis WoW.


signatur
Medlem
Skrivet av impact:

Bamse före 2142 HAHAHA Så jävla rätt, jag äger tyvärr det satans skitspelet!!!! Nej fy fan tacka vet jag 1942, det enda DICE gjorde rätt.

Småbarn piratkopierar inte, men det gör tonåringar och högre åldersklass


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Svenskar tycks vara väldigt krigskåta Men de är ju bättre att kriga i en virtuell värld än i t.ex. Gaza, världen borde lära sig av Sverige

Medlem

Nu har vi det, i svart på vitt.

Till och med Bamse i Egypten är mer populärt än Battlefield 2142.

Medlem

Hur kan Mario Kart Wii vara högre en sports?

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Busko:

Conan kom så högt ´för de var hypat... + mågna preorders etc... att ingen spelar de är en annan 5:a

Dra nåt gammalt över dig, vi spelar faktiskt AoC det är tusen ggr bättre än bebis WoW.

HAHAHAAHAHA att du orkar Dåfilusåkaffe hur lägne har du Bashat WoW? conan fick precis slå ihop servranra för det är så dålig spelar bas.

Tror säkerligen att du har jätteskoj, men folk brukar välja med sin plånbok, och det är inte för inte som WoW toppar försäljningslistorna.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Håkan:

Att Warhammer & Conan kom högt upp är ju lite surprise, huvudsakligen då båda sög och ingen spelar dom.

Sen var det ju intressant med BF:1942.. Är där mycket folk och servrar??
I så fall är det ju nästan bud att köpa.

Öhm, har du ens den blekaste om hur många som spelar WAR?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar