Spelen som förstör barn och familjer

Medlem

Gillade biten med den "provokativt vibrerande 360-kontrollen", antar att det inte finns några tvättmaskiner eller torktumlare i de kristna hemmen.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Är USA sjukt för att det finns en intresseorganisation som skriver en pdf med riktlinjer för de som enligt egen fri vilja?

Skulle säga att det är vissa personer som är sjuka. Och de finns överallt.

Exakt. Och det lär finnas en och annan europé som gärna följer den där listan, eller är ännu extremare. Betyder det att hela Europa är sjukt då? (hypotetisk fråga till de som sågar hela USA pga en lustig pdf från en minoritetsgrupp)

Medlem
Skrivet av Slashek:

Öhh.... Vem blir upphetsad av halvnakna zombies?!?

*Håller upp handen*


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Perfekt, en shoppinglista. Tack för det!

Medlem

Läste det här tänkte att det här var så löjligt

Medlem

Inte mer sånt här.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Säger samma sak. Fint, en shoppinglista.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Sry för att det e spam. men jag tycker det e så dumt när dom kommer med en lista med köp inte spel.... Och att förklaringen är "kontrollen vibrerar".

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Slashek:

Öhh.... Vem blir upphetsad av halvnakna zombies?!?

*Håller upp handen*

*spärrar upp ögonen, och drar snabbt ner din hand igen*

Inaktiv

Förvånande, nej. Skrattretande, absolut! Vissa spel kan jag ju dock förstå, som kristen, att DE inte tycker att man ska spela. Jag menar tror de att det är väldigt ouppbyggligt att spela GTA IV (var tvungen att visa leg när jag köpte det på elgiganten för övrigt) så är inte det så konstigt, men när det blandas in bilspel osv så blir det bara löjligt. Frustrerande bara att för många tror att alla kristna delar den trosuppfattningen som de har.

Medlem

Finns World of WarCraft på listan (sitter på jobbet atm)?

Inaktiv

Min inköpslista

Inaktiv
Skriv svar