Mirror's Edge-demo släppt

Medlem

Riktigt cool spel. VÄldigt kort demo. Väldigt tråkigt att det inte kommer till pc förens i januari... Tack vare det kommer det antagligen sälja ganska dåligt till pc. För dom som har både en konsol och en pc väljer nog konsol för att slippa vänta 3 månader till. Som jag till exempel... Aja. Hoppas dom släpper en mapeditor till pc sen.... Skulle vara megacoolt. Btw, detta är sjukt coolt i FP. Skulle inte vilja ha det på nåt annat sätt. Lär bli årets spel.

"Förutom att berättelsen om Faith ska sträcka sig över flera spel har O'Brien även andra planer för uppföljaren. Han vill att spelarna ska kunna designa sina egna banor.

– Men det är mycket arbete. Och om vi gör det vill vi göra en baneditor som är lika enkel och intuitiv som spelet i sig. Det kommer att ta mycket tid. Så det är något vi kikar på inför uppföljaren, säger O'Brien till Ausgamers."
Dammit. Det måste betyda att det inte finns nån baneditor till ettan. Lite dåligt av dice.

Medlem
Skrivet av hunny-the-meatpie:
Skrivet av Earthscum:

OK, Hur fan kan ni tycka detta är bra??? Var fan det sämsta skit jag spelat nånsin.

Kontrollerna sög getpung.... Man ska inte ha hoppknappen på
LB och ducka på LT. Jag ville ju ha den på A och B-knappen och det gick inte att ändra

Sen hadde det vart tusen gånger bättre i Tredje person.

Edit: Säkert bättre på PC där kan man i alla fall ställa in kontrollerna hur man vill.

Ojoj, jag som tyckte det framgick klart och tydligt vad som uppskattats. T ex utseende, musik, stämning och stil rent generellt. Även om vissa andra även haft problem med kontrollerna. Eftersom frågan löd "Hur fan...?" så tänkte jag klargöra, så slipper du faktiskt läsa vad folk har skrivit.

Har tyvärr inte spelat själv, men ett inköp av PC-upplagan blir det nog.

/Meatpie, gammal och bitter gubbe dagen till ära.

Det ända som jag egentligen klagar på är kontrollen. Tyckte inte den satt till 100% med hoppningen och fightingen satt på "Shoulder buttons" Men jag testa demot igen och valde "Swaped shoulder buttons" Då hamnar hoppknapparna på RB/RT och detta känndes mycket bättre för mig.

Fightingen kändes dock fortfarande lite klumpig.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

verkar som ett gott lir ... Håller med dem flesta att musiken är grymm och att den passar otroligt bra i spelet :).. Hoppas på ett PC demo ... CoD 5 betan börgar bli långtråkig nu.


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Har höga förhoppningar på detta, gillar spel som vågar vara annorlunda.

Har ingen konsol så jag kan inte testa det än.

Medlem

Det enda jag saknar är en tjänst för att ladda ner time trial tider till sin egen websida och skapa egna privata topplistor med kompisar. Det skulle vara trevligt.

Medlem

vill ha!

Btw, jag har testat på Parkour as kul. men svårt. kräver muskler och mkt teknik.


signatur

Rawr

Medlem

Lirade detta nyss Jag älskar det direkt,, asgrymt lir måste köpas imo!

Inaktiv

Någon kanske har skrivit det här, men i så fall missade jag det..
När släpps det? (menar inte demot, utan riktiga spelet)

Medlem

I demot står det den 13 november.

Medlem

Skrev till första trailern att man fick vibbar av ett sådant spel man placerar in i sin top 10 bästa spel lista... Testa demot... Tror de blir top 5 lista istället med Bioshock Half Life 2, Gta4 och mass effect spelen

Medlem

DICE!!!! PC gjorde ert företag men endå ha mage att släppa spel till PC 2 månader senare och sedan klaga på försäljningen,, mjo det är ju jätte konstigt att ingen köper ett spel som funnits till alla andra spel maskiner i 2 månader mmm vad beror det på... SÅ arg är jag fick nyss reda på att Shaun white Snowboarding också kommer till pc i januari om ens över huvud taget vafan ska jag göra i vinter?

Medlem
Skrivet av Robboy:

DICE!!!! PC gjorde ert företag men endå ha mage att släppa spel till PC 2 månader senare och sedan klaga på försäljningen,, mjo det är ju jätte konstigt att ingen köper ett spel som funnits till alla andra spel maskiner i 2 månader mmm vad beror det på... SÅ arg är jag fick nyss reda på att Shaun white Snowboarding också kommer till pc i januari om ens över huvud taget vafan ska jag göra i vinter?

köp en xbox o var glad


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av Earthscum:
Skrivet av hunny-the-meatpie:
Skrivet av Earthscum:

OK, Hur fan kan ni tycka detta är bra??? Var fan det sämsta skit jag spelat nånsin.

Kontrollerna sög getpung.... Man ska inte ha hoppknappen på
LB och ducka på LT. Jag ville ju ha den på A och B-knappen och det gick inte att ändra

Sen hadde det vart tusen gånger bättre i Tredje person.

Edit: Säkert bättre på PC där kan man i alla fall ställa in kontrollerna hur man vill.

Ojoj, jag som tyckte det framgick klart och tydligt vad som uppskattats. T ex utseende, musik, stämning och stil rent generellt. Även om vissa andra även haft problem med kontrollerna. Eftersom frågan löd "Hur fan...?" så tänkte jag klargöra, så slipper du faktiskt läsa vad folk har skrivit.

Har tyvärr inte spelat själv, men ett inköp av PC-upplagan blir det nog.

/Meatpie, gammal och bitter gubbe dagen till ära.

Det ända som jag egentligen klagar på är kontrollen. Tyckte inte den satt till 100% med hoppningen och fightingen satt på "Shoulder buttons" Men jag testa demot igen och valde "Swaped shoulder buttons" Då hamnar hoppknapparna på RB/RT och detta känndes mycket bättre för mig.

Fightingen kändes dock fortfarande lite klumpig.

Sedär, nu blev jag omedelbart klokare. Om det inte var för att man jobbade sådär extra mycket... Jaja, får försöka få tag på demot nästa vecka eller så...


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Medlem

Robboy for din info; Shaun White Snowboarding på PC releases den 4/12, så der er mulighed for at spille til vinter:)


signatur

Axel Zibrandtsen, Community Assistant, Ubisoft Nordic

Inaktiv

as grymt spel gillar att det är så annorlunda.


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Skriv svar