Tenchu 4 presenterat i filmform

Robot
Medlem
Tenchu 4 presenterat i filmform

Ninjas med wii-mote kan vara en bra kombination, gillar seriens grunder men de senaste spelen har inte varit något vidare.


signatur

.slanger

Medlem

Synd att det ska komma till Wii bara. Jag vill verkligen inte köpa den konsollen, men det lockar faktiskt nu... Men de jävla kontrollerna...

Trevlig trailer, ostig och lockande, precis som det ska vara.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Men varför Wii-exklusivt? Det har ju kommit till playstation tidigare. :/

Inte spelat något av de tidigare spelen men Tenchu 3 till ps2 var skoj iaf.

Medlem

Verkar nice, utökar nog spelsamlingen på mitt Wii med detta


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Inte spelat något av de tidigare spelen men Tenchu 3 till ps2 var skoj iaf.

Du tycker Tenchu 3 är skoj, men du har inte spelat det?

Men visst, av de Tenchuspel jag spelat så är Wrath of Heaven min favorit.

Medlem

Något av spelen innan Tenchu 3 dvs...

Eller något av de (enligt hörsägen) halvhjärtade Tenchu-spel som kom mellan trean och fyran heller för den delen.

Ser bra ut för wii köper nog det


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ohh... Är spelet lika bra som trailern så blir det nog en riktig nostalgitripp med samma känsla som Tenchu och Tenchu 2

Medlem

Kan inte bli sämre än Tenchu till PSP i alla fall Testade eländet i 2 minuter en gång och aldrig mer att jag utsätter mig för sånt skit...

jippi, vi gör ett ninja-smyga-spel med en drawdistance på 2 meter framför ninjan ungefär... Väldigt kul och lätt smyga när allt är mörkt och fienderna inte syns förrän man står på dem och de verkade se en längre ifrån än man själv kunde se dem...
Kanske hade varit läge att öka drawdistance och sänka grafiken lite istället så hade nog det spelet varit roligare.

Inaktiv

Coming to Wii? More like COMING TO US HAHHAH LOLOLOLOLOL!!11oneone

1
Skriv svar