Xbox Live nere på måndag

Robot
Inaktiv
Xbox Live nere på måndag

Finfint, Vill ha uppdaterningen före Fable2 och Gears2, köra spelen i 1680x1050! Hoppas den kommer före iaf.

Edit: Och möjligheten att lägga in spelen på HDD!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Finfint, Vill ha uppdaterningen före Fable2 och Gears2, köra spelen i 1680x1050! Hoppas den kommer före iaf.

Edit: Och möjligheten att lägga in spelen på HDD!

ja, för de som har HHD > 20 gb dvs

Medlem

Trevligt! Då kan man ju bara hoppas på att den nya dashen kommer ut någon vecka efter denna lilla förberedelse. Får passa på att dra ner Duke Nukem 3D idag då så man inte får för sig det när allt är nere


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Fan vad jag ser fram emot the new xbox experience

Inaktiv
Skrivet av pody:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Finfint, Vill ha uppdaterningen före Fable2 och Gears2, köra spelen i 1680x1050! Hoppas den kommer före iaf.

Edit: Och möjligheten att lägga in spelen på HDD!

ja, för de som har HHD > 20 gb dvs

Du får alltid in ett spel på HDD, om du plockar bort lite DLC´s så


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Spelar ändå inte speciellt många spel genom LIVE, har precis börjat med Lost Odyssey, ett hett tips må jag säga

Medlem

Ser fram emot att testa nya gränssnittet, tyckte det såg ut att innehålla en hel del intressanta features.


signatur

.slanger

Medlem

Vill inte lägga krokben för xbox folkets glädje yra men varför funktion för att lägga in spel på HDDn? Är inte Xbox HDDarna ganska små och dyra att upgradera?

Öppnar inte Microsoft upp för pirat kopiering genom detta eller kommer dom lägga in DRM skydd för att hindra spridning?

Men men visst ska det bli kul att se hur det nya gränssnittet blir.

Inaktiv
Skrivet av Saarela81:

Vill inte lägga krokben för xbox folkets glädje yra men varför funktion för att lägga in spel på HDDn? Är inte Xbox HDDarna ganska små och dyra att upgradera?

Öppnar inte Microsoft upp för pirat kopiering genom detta eller kommer dom lägga in DRM skydd för att hindra spridning?

Men men visst ska det bli kul att se hur det nya gränssnittet blir.

Du måste ha skivan i iaf fast du spelar, men den läser några ggr/h att det är rätt skiva som sitter i.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Vill inte lägga krokben för xbox folkets glädje yra men varför funktion för att lägga in spel på HDDn? Är inte Xbox HDDarna ganska små och dyra att upgradera?

Öppnar inte Microsoft upp för pirat kopiering genom detta eller kommer dom lägga in DRM skydd för att hindra spridning?

Men men visst ska det bli kul att se hur det nya gränssnittet blir.

Du behöver ju ändå ha pirat versionen brännd på dual dvd.. så tror inte att det blir mer piratkopior pga av att man kan köra spel från hdd. som sagt så har dom flesta 20gb diskar, är ju bara 2 spel..

nä orginal är det som gäller, dom funkar alltid men sku gärna se att man kan sätta dit egen HDD på en 500gb eller nått ^^

Medlem

Trevligt trevligt

Medlem

Var är redmac och fanboy flejmar?

Medlem
Skrivet av xhosa:

Var är redmac och fanboy flejmar?

I "Inga Team Fortress 2-uppdateringar till PS3"-tråden. Men vänta du bara, han dyker säkert upp här också så småningom.

OnT: Själv ser jag fram emot den här uppdateringen, är sugen på den nya layouten av dashboard:en. Tror dock att det kommer dröja betydligt längre än en vecka (efter förberedelserna nästa vecka) innan vi får se den stora uppdateringen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jaha, då kanske man ska köpa sig en 360 igen när man slipper flygplansljudet från cd-läsaren när man spelar:)

Medlem

ljudet och den dåliga konstruktionen är det som är dåligt med XB360, möjligheten att köra spel från hdd gör iaf att man slipper dvd-spelarens oväsen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Köpte Xbox 360 och har aldrig haft något problem. Man är tvungen att vårda sin konsol, inte bara lägga den på golvet och låta den damma ihjäl sig. Jag har aldrig fått Red Ring Of Death.

Jag ska ha denna update till 100 %!

Men jag tänker vänta några dagar innan jag laddar ner updaten så det inte blir något fel på den

Kanske står dagen efter : Xbox uppdatering har förstört alla Xbox 360. haha

Nejmen jag litar på MS

Medlem

Härligt att installera spel och få mindre laddningstider ! Microsoft berättade att på äldre spel kommer det märkas mera ang laddninstiderna, på nya spel kommer det inte märkas lika mkt pga att dom är så optimerade redan?

Aja, kul att få se nå nya saker =)...Man har som blivit halv less på dom här åren =).

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Köpte Xbox 360 och har aldrig haft något problem. Man är tvungen att vårda sin konsol, inte bara lägga den på golvet och låta den damma ihjäl sig. Jag har aldrig fått Red Ring Of Death.

Samma här

1
Skriv svar