Ny Guild Wars 2-klass visas upp nästa vecka

Robot
Ny Guild Wars 2-klass visas upp nästa vecka

Förbered dig på att lära känna klassen Guardian.

#arenanet, #guild-wars-2


Medlem
Ny Guild Wars 2-klass visas upp nästa vecka

Sitter bara å väntar på att dom ska nämna en klass inriktad på gevär, då dom enda som kan ens använda dom hittills är warriors, jag hoppas det kommer finnas i vilket fall, älskar gamla goda muskedunder å liknande. Oh how they tease )=

Medlem
Medlem
Skrivet av burkmopp:

Sitter bara å väntar på att dom ska nämna en klass inriktad på gevär, då dom enda som kan ens använda dom hittills är warriors, jag hoppas det kommer finnas i vilket fall, älskar gamla goda muskedunder å liknande. Oh how they tease )=

Borde inte rangers kunna använda gevär då?

Ser fram emot spelet hursomhelst.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Borde inte rangers kunna använda gevär då?

Ser fram emot spelet hursomhelst.

Inte vad jag kunnat läsa mig till, vilket kan tyckas vara lite konstigt men dom är ju egentligen skogsvakter, inte "långdsitansare" vilket brukar vara den tolkning man oftast ser. Med det sagt så är dom utan tvekan skytte inriktade, men det står bara båge listad på deras sida och diverse närstridsvapen, medan gevär står listad på warriors och det finns en beskrivning på hur just warriors använder dom jämte pilbåge som dom också kan använda.

Medlem

Det stämmer.. Rangers kommer och ska inte att inte använda sig av bössa!

Medlem

Så, typ en buff-heal-warrior! Tänker direkt på Logan i The Edge of Destiny, andra boken. Gillas!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag ser framemot hur detta spel kommer utvecklas, blir kanske ett köp

Inaktiv

Om någon kan göra en klass av denna typ originell är det A-Net! Sitter på nålar fram till torsdag. Något jag funderar över är vad för klass som kommer kunna använda pistoler om någon, warriors har bara "rifles" listade vilket är ett tvåhandsvapen.

Medlem

är guild wars 2 planerat att släppas iår?,, jag har inte hittat ngn information utöver det numera klassiska: when its done

Inaktiv

Finns inget datum utom "When it's done", däremot börjar mycket vara klart. Har sett realistiska spekulationer kring en beta i sommar och release till jul men det är svårt att avgöra när inte ens A-Net vet.

Medlem

såg väll rätt intressant ut, fast tror fortfarande inte det är "min" klass...

Citat:

The professions revealed for Guild Wars 2 so far are Necromancer, Ranger, Warrior, Elementalist and now Guardian. Flannum and Peters teased that a profession for people who play sneaky rogues or assassins is on the cards, but the pair were elusive as to the others.

Join us soon on Eurogamer for our long and revealing chat with Flannum and Peters about professions, levelling and the world that is Guild Wars 2.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar