Max Payne 3 får noir-läge

Robot

Noir Mode en del av kommande gratistillägget Disorganised Crime Pack.

#max-payne-3

Medlem

Hm. Menar herrn inte mer färglös variant? Noiren kännetecknas väl av just färglöshet?

Skrivet av Falckiee:

Hm. Menar herrn inte mer färglös variant? Noiren kännetecknas väl av just färglöshet?

Ja, så klart. Tack för påpekandet, artikeln är uppdaterad.

Medlem

Kanske vore på sin plats att släppa en rejäl patch innan man börjar pumpa ut dlc..

Medlem

Som att ett tropiskt paradis egentligen blir noir av att man fipplar lite med färgerna.

Dock är det en trevlig idé.

Medlem

Nice ide! Jag diggar sådant. Denna spel är super bra!

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kanske vore på sin plats att släppa en rejäl patch innan man börjar pumpa ut dlc..

haha, multiplayer är bedrövlig på ps3 iaf. man kan ramla igenom marken och liknande.

Så har inte amerikanerna fått den senaste patchen heller, så att det går inte att lira med dom vilket är väldigt tråkigt då större delen av klanen är amerikaner.

Medlem

Ser helst det här som en patch, men jag skulle lätt ge en tia eller två för att kunna köra igenom en helt storydöd och cutscene fri kampanj. Det skulle förmodligen ge mig orken att köra spelet ytterligare en gång eller två.

Inaktiv

Jag saknar verkligen den här "Max Payne och Max Payne 2" känslan.

Inaktiv

Film noir (franska för "svart film") är en subgenre inom thrillerfilmen, och avser en kategori svartvita filmer, framför allt kriminalfilmer, från 1940- och 1950-talen.
Min misstanke är att deras tolkning är bajsbrunt filter, med svaga färger,

Medlem

Undra om det här tar bort den förjävliga "fylle-effekten" som går igenom hela spelet?! Har nog aldrig varit så irriterad över massa småskit i ett spel som detta.
Vill ha tillbaka pengarna jag köpte skiten för!

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar