ding ding ding - Rond 2

Medlem
ding ding ding - Rond 2

OKEJ... efter att ha andats lite, fått luktsalt och vingligt men målmedvetet rest mig igen så är det dags för rond 2.

Jag är fortfarande inte riktigt på banan och delar därför bara med mig av några bilder.

Hon går inte helt och hållet, men vågar sig på några stapplande steg. Vingligt och lite groggy, precis som sin far.

#blogg

Skägg.
10 Chambers
ding ding ding - Rond 2

Haha, det är en ball tid när de upptäcker den stående världen. Blir verkligen små människor då.

signatur
Medlem

En ball tid för dem helt klart, en rätt svettig tid som förälder men det var bara under några dagar hon gjorde riktiga försök. Hon insåg lika snabbt att det innefattade en massa dunk med huvudet i golvet, samt att kryptekniken fortfarande utklassade gången i form av hastighet. Men det lär vara en springande unge väl i tid till min föräldraledighet nästa år.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, det är en ball tid när de upptäcker den stående världen. Blir verkligen små människor då.

Tiden då varje bord och skarp kant ikläds gummiräcken. Jag har kvar mitt ärr i ögonbrynet, en påminnelse om tiden då livet gick för fort

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av manuelek:

En ball tid för dem helt klart, en rätt svettig tid som förälder men det var bara under några dagar hon gjorde riktiga försök. Hon insåg lika snabbt att det innefattade en massa dunk med huvudet i golvet, samt att kryptekniken fortfarande utklassade gången i form av hastighet. Men det lär vara en springande unge väl i tid till min föräldraledighet nästa år.

Precis som sin far

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det är nu det är dags att flytta upp en massa saker en halvmeter.
För nu kommer de långa armarnas tid.

signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar