Natec Genesis GX77

Robot
Natec Genesis GX77

Polska Natec vill ge hårdvarubjässarna en match med hög prestanda till lågt pris. Med musen Genesis GX77 uppfyller de åtminstone den ena ambitionen.

#natec, #razer, #mionix, #steelseries, #func


MFZ
Medlem
Natec Genesis GX77

vågar man hoppas på ett test av Ninox Aurora när den kommer? verkar ju iaf vara en mus värd att testa.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Avstängd

Föredrar in andersson gaming laser mus, ovan med tummknapparna bara då jag kommer åt dom till och från. Men annars funkar den riktigt bra, älskar med att man kan ändra tyngd på musen.

Medlem

Den verkar inte ha något att göra i prisklassen den ligger i. För 400-450kr kan man få en ordentlig testad mus från Steelseries/Logtech. Om den hade legat i sub 300kr-prisklassen så hade den kanske blivit mer intressant.

Medlem

Kul att ni verkat göra fler hårdvarutester på sista tiden!

Mer sånt tack

FM-guru
F.d. Sisyr

Det var en bra jävla ful mus...

Medlem

Uppskattar dessa hårdvarutester, alltid kul att få bra tips. Håller mig nog till min Razer Orochi dock, denna mus ser ungefär tre gånger för stor ut för mig.

Medlem

Såg helt fruktansvärd ut om jag får säga vad jag tycker

Medlem

400 kr är väl knappast "budget".

Medlem

http://dx.com/p/aula-ghost-shark-custom-programming-athletics...

Har haft denna mus i snart 2 år. Exakt samma mus .... Fast min kosta 200 kr
Ser ni någon skillnad på designen ? ;:S

Moderator | Testpilot
Skrivet av Svanberg:

400 kr är väl knappast "budget".

Så vad är budget för dig då, eller du kanske menar att en rea mus för 99kr är budget?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Svanberg:

400 kr är väl knappast "budget".

Så vad är budget för dig då, eller du kanske menar att en rea mus för 99kr är budget?

Jag skulle ju inte säga att en mus för 400 kr är billigt, om det nu ska vara budget. Skulle snarare säga att 400 kr är standard för en mus. Jag har haft min MX518 sen 2005, funkar utmärkt, den går att få tag på för drygt 250 kr.

Medlem

400:- skulle jag säga är budgetgamingmöss, då de jag brukar inhandla vart 5:e år kostar runt 800 - 1500:-

Logitech, Steelseries, Mionix etc.

Inhandlar aldrig Razer, för plastiga för min smak.

Medlem
Skrivet av Joppenator:

http://dx.com/p/aula-ghost-shark-custom-programming-athletics...

Har haft denna mus i snart 2 år. Exakt samma mus .... Fast min kosta 200 kr
Ser ni någon skillnad på designen ? ;:S

Haha, vilket plagiat polackerna fått fram. Inte så konstigt det blir "billigt" (vilket det för övrigt inte är) när man inte behöver utveckla något själva. Inget ovanligt dock, alla som jobbat i olika butiker inom samma bransch vet att samma kinapryl kan ha 10 olika namn/märken beroende på vilken butik man är i

1
Skriv svar