Avslöjar fräsig parkour-trailer spellägen i Mirror's Edge: Catalyst?

Robot
Avslöjar fräsig parkour-trailer spellägen i Mirror's Edge: Catalyst?

Förutom vansinneshopp och avundsvärd akrobatik skvallrar den senaste trailern om hur vi kommer att kunna lira uppföljaren.

#mirrors-edge, #mirrors-edge-catalyst


Medlem
Avslöjar fräsig parkour-trailer spellägen i Mirror's Edge: Catalyst?

Snyggt!

Medlem

Nu sitter jag förvisso på telefonen men trots att jag läste nyheten så tog det mig två minuter innan jag fattade att det var IRL och inte från spelet. Mycket snyggt gjort.

Medlem

Wow! Snygg blend mellan spel och verklighet. Men framförallt att någon faktiskt kan göra det där i verkligheten, heeelt galet!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Det är ju bara något hobby projekt? "Senaste trailern" uppladdad av youtubeanvändaren Claudiu Voicu?

Medlem
Skrivet av Oskmos:

Det är ju bara något hobby projekt? "Senaste trailern" uppladdad av youtubeanvändaren Claudiu Voicu?

Jag hann bli taggad i onödan. Snyggt klipp i vilket fall!

Medlem
Skrivet av Oskmos:

Det är ju bara något hobby projekt? "Senaste trailern" uppladdad av youtubeanvändaren Claudiu Voicu?

"bara"... lol

Medlem

Otroligt snyggt men lite fult av fz att säga att det har något som helst med nya spelet att göra. Finns inget som tyder på att de haft kontakt med Dice ens här. Så "senaste trailern" är det inte men en enormt cool film.

Gnällkuk

sjukt cool, tog ett tag innan jag fattade. täntke, fyfan vilken detaljrikedom det var när han tittade ner i betongen och hur fotorealistik bakgrunden såg ut... å så ba, men vad fan har dom gjort med snöret/linan?

tänkte också att det kändes lite långsamt men sjukt verklighetstroget, tog nog nån minut innan jag fattade


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av motionfield:

Otroligt snyggt men lite fult av fz att säga att det har något som helst med nya spelet att göra. Finns inget som tyder på att de haft kontakt med Dice ens här. Så "senaste trailern" är det inte men en enormt cool film.

Missade du klippets namn och texten i menyerna?

Medlem
Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av motionfield:

Otroligt snyggt men lite fult av fz att säga att det har något som helst med nya spelet att göra. Finns inget som tyder på att de haft kontakt med Dice ens här. Så "senaste trailern" är det inte men en enormt cool film.

Missade du klippets namn och texten i menyerna?

Då var det ju redan för sent. Clickbaitet var ett faktum Tror dessutom inte det är de riktiga menyerna. Filmen är ju baserad på ME1 så den här menyn har ju säkert filmmakarna skapat. Finns inget som säger att det kommer finnas coop för att de hittat på en meny. Men man kan ju hoppas.

1
Skriv svar