World of Warcraft: Legion säljer bra, plötsligt snackar Blizzard spelarantal igen

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Spelar vi samma spel? tycker allting serveras på silverfat i wow nuförtiden, Håller med dom flesta om att det är en fantastisk exp, förmodligen deras bästa arbete på många år. Men spelet är ju lika lätt som det alltid varit. heroics och mythics är pissenkla, menar folk kör mythic pickups vilket förklarar hur simpelt det är. World quests ger dig gratis gear utan att du behöver anstränga dig nånting. döda 10 katter o få 840 item. world quests kommer ju även att scala upp med att du får bättre gear. Men ja tycker de det är svårt att behöva leta lite efter recept s¨har vi väl olika definitoner på vad som är lätt och svårt. . .

Jag menade inte att spelet är för svårt. Jämför man professions med hur det var i WoD så är det ett lerfat det serveras på. Jag har inte alltför mycket ledig tid att spela på men nog har jag lagt 75-100 timmar sen release och det har då inte ramlat ut nåt 840-item från något än och min tailoring är bara 750. Det är klart att man kan maxa allt om man sitter 24/7 och bränner guld på boostruns och AH. Men jag tror att RNG är inte på min sida om spelet är vad du upplever det


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

12
Skriv svar