Tillbaka från snön

Medlem
Tillbaka från snön

Är äntligen tillbaka från det relativt varma Lofdalen där jag spenderade min tid från fredag till fredag med att åka skidor, har inte gjort det på flera år nu men vill gärna börja åka mer nu. Förutom det så gjorde jag... öhm... inte så mycket. Däremot blev det väääldigt mycket TV på dagarna efter skidåkningen. Visste ni att det går fem Simpsons avsnitt om dagen? Nu gör ni det.

Tog med mig min bärbara dator för att förhoppningsvis kunna göra lite programmering på dötiden, vilket det inte blev mycket av. Utan internet så var det svårt att lista ut ett länkningsfel jag fick. Eftersom den var nyformaterad så fanns det inga spel på den, något som jag borde lagt in. Vad gör man då? Spelar Pinball, som följer med Windows. Mycket nötade senare har jag en highscore på 9 miljoner, vilket jag är nöjd med då jag inte är någon pinballspelare. Oväntat roligt måste jag säga.

Varit lite seg sen jag kom hem i fredags, därför skriver jag inte detta förrän nu på söndagsnatten. Delvis för att jag börjat titta enormt mycket på Star Invitational, en #Starcraft turnering som körs just nu (tack cribba för tips). Förstår inte hur de kan vara så extremt duktiga, man skulle kunna tro att de har någon sorts bullettime.

Är nog allt för inatt, kvartsfinalen i SC turneringen börjar kl 10 imorgon så måste nog vila ut lite. Skönt det är att vara ledig (*ahem* arbetslös)! Två tips bara, #Black på Xbox Originals och AudiosurfSteam. Två riktigt bra spel för en billig penning.

#blogg

1
Skriv svar