Recension - Syberia 3

Robot
Recension - Syberia 3

Benoit Sokals Syberia är tillbaka för en tredje omgång i den ryska vintern.

#Syberia-3, #pc, #peka-klicka, #syberia


Medlem

Detta spelet verkar vara fast i 2003 typ. Det är lite synd, då många sett fram emot detta.

Medlem

Urk, vad tråkigt att höra. Tycker om spel i den här tappningen och det är inte speciellt många moderna spel som fallit mig i smaken. Såg fram emot det här spelet, men tyvärr, så lär det inte bli ett köp för min del. Spelar det såklart, om jag vinner tävlingen.

Medlem

Gillade både 1:an och 2:an skarpt, så detta var riktigt tråkigt att höra. Kanske köper det under någon rea i framtiden och hoppas på att det mesta av bristerna har åtgärdats.

Medlem

Var riktigt sugen på detta, men efter att ha sett Anabelle lira lite och efter den här recensionen skippar jag det. Tack för de sparade slantarna FZ


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Synd. Får vänta på Steams superrea. Gillade verkligen 1:an och 2:an, så trist att de inte lyckades med 3:an.

Ambassadör
Xbox

Surt sa räven.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag hade inte hört talas om det hör spelet -n för en vecka sedan.
Vad gjorde 1 o 2 så bra?

Medlem
Skrivet av DAoG:

Jag hade inte hört talas om det hör spelet -n för en vecka sedan.
Vad gjorde 1 o 2 så bra?

Point-and-click, lite mer old-school, ettan hade en av de bästa äventyrsnarrativen jag har upplevt, ett jäkligt bra spel helt enkelt, tvåan gillade jag inte lika mycket som ettan, och trean verkar jag ju på recensionen kunna skippa helt

Skribent

Blev smått deprimerad av Syberia 3. Spela om första spelet istället.

1
Skriv svar