Äntligen spelhelg – fira med Fräcka Fredag Live

Robot
Äntligen spelhelg – fira med Fräcka Fredag Live

Calle & Jocke om en mycket händelserik spelvecka med bland mycket annat BF V, Metro Exodus, veckans Tomas Helenius och lite existentiell GDPR-ångest.

#battlefield, #fräcka-fredag, #gdpr, #metro


Medlem

Någon som har spelat, spelar eller kommer spela ESO? Ny expansion på gång!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Moderator | Testpilot

Var det bestämt hur det blir med uppesittarkväll för E3?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
Xbox

Jocke summerade ganska exakt vad jag känner inför BF V!


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox

Mycket merchandise önskas!


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox

State of Decay 2 är riktigt bra, härlig survival-feeling.


signatur

Jump in.

Relik 📜
Skrivet av conthox:

Någon som har spelat, spelar eller kommer spela ESO? Ny expansion på gång!

Tror @Kristallkrona spelat "en del".


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Mycket merchandise önskas!

Moar!


signatur
Medlem

Calle gjorde en ordvits utan att själv reflektera över det "det var inte förrän senare vi insåg att vi kunde bygga flera våningar, så det kunde bli ett flott bygge". "Flott bygge", Flottbygge, fattar ni? Ok, kanske inte så roligt ändå.

Sedan angående GDPR-tröjan: #3802968

Skrivet av emilakered:

Tror @Kristallkrona spelat "en del".

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ni är ju roliga, det var ju den jag länkade till i min fråga Undrade bara om det var någon på FZ som spelat, men tack ändå

Men får ta och kolla upp strömmen lite mer, har faktiskt inte varit inne och sett det än. Lite gränsfall om man skall se för nyfikenheten eller inte se för att undvika spoilers.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Calle gjorde en ordvits utan att själv reflektera över det "det var inte förrän senare vi insåg att vi kunde bygga flera våningar, så det kunde bli ett flott bygge". "Flott bygge", Flottbygge, fattar ni? Ok, kanske inte så roligt ändå.

Sedan angående GDPR-tröjan: #3802968

Ni är ju roliga, det var ju den jag länkade till i min fråga Undrade bara om det var någon på FZ som spelat, men tack ändå

Men får ta och kolla upp strömmen lite mer, har faktiskt inte varit inne och sett det än. Lite gränsfall om man skall se för nyfikenheten eller inte se för att undvika spoilers.

Haha, sorry!


signatur
Medlem

Jag önskar att det fanns snabblänkar till klippet..."05:30 här pratar vi bf5" "10:12 här räjdshjquittar Calle efter att Bennet spillt Fanta på Calles mobiltelefon (till exempel, jag säger inte att det har hänt, det vore ju förtal).

Jävla bra annars, tack =D

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av conthox:

Någon som har spelat, spelar eller kommer spela ESO? Ny expansion på gång!

*räcker upp handen* ehm jaa.. jag spelar varje dag..


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Jag önskar att det fanns snabblänkar till klippet..."05:30 här pratar vi bf5" "10:12 här räjdshjquittar Calle efter att Bennet spillt Fanta på Calles mobiltelefon (till exempel, jag säger inte att det har hänt, det vore ju förtal).

Jävla bra annars, tack =D

Tänkte på samma samma sak! Jag ville höra vad de hade och säga om BF V men visste inte vart i klippet de snackade om det. Jag vet att vissa youtube videos har små gula streck i timelinen som brukar indikera något (oftast reklam, haha) men som man kan använda till att indikera annat också tror jag. Men det skulle innebära merjobb för redaktionen iofs...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Espresso_Bengt:

Tänkte på samma samma sak! Jag ville höra vad de hade och säga om BF V men visste inte vart i klippet de snackade om det. Jag vet att vissa youtube videos har små gula streck i timelinen som brukar indikera något (oftast reklam, haha) men som man kan använda till att indikera annat också tror jag. Men det skulle innebära merjobb för redaktionen iofs...

Det går ju att använda tubens egna tidslänkar men det är generellt något vi inte hinner med.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det går ju att använda tubens egna tidslänkar men det är generellt något vi inte hinner med.

En snäll tittare kan ju faktiskt göra en egen tidslinje och publicera den i kommentarsfältet, sedan kan ni fästa kommentaren.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dreijer:

En snäll tittare kan ju faktiskt göra en egen tidslinje och publicera den i kommentarsfältet, sedan kan ni fästa kommentaren.

Vi gillar snälla tittare!


signatur
1
Skriv svar