Planer för God of War-dlc skrotades pga för ambitiöst
@Godofcheese: Fast det är ju just det som dom inte gör. Left Behind och Lost Legacy släpptes som stand alone spel och kostade inte i närheten av 60 dollar.
@Godofcheese: Fast det är ju just det som dom inte gör. Left Behind och Lost Legacy släpptes som stand alone spel och kostade inte i närheten av 60 dollar.
Är det lika ambitiöst som det här som dom ville göra till God of War då? ^^
Lite svårt att veta....
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
"Why release it as a DLC when we can release it as a full fledged 60 dollar title?!"
Sony: Make it so
Lol. Tyst
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Lol. Tyst
no u.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Spelet släpptes väl i April 2018 och de har redan ett DLC tillräcklig för ett eget spel? Blir lätt så när man håller tillbaka content.
Klart det ska mjölkas ordentligt!
osäker om du skämtar eller inte kan läsa.
Synd! Sedan Hearts of Stone och Blood and Wine har jag svårt för DLCs som inte levererar en full length story. Tycker att fler utvecklare borde gå den vägen - och prissätta därefter.
Även Last of Us: Left Behind, som han nämner, kändes lite i futtigaste laget, tyckte jag.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Spelet släpptes väl i April 2018 och de har redan ett DLC tillräcklig för ett eget spel? Blir lätt så när man håller tillbaka content.
Klart det ska mjölkas ordentligt!
Hur är det med läskunnigheten? Det framgår rätt tydligt att de diskuterade ett eventuellt koncept för ett DLC men att det skulle bli för stort. Handlar inte om att de håller tillbaka innehåll. Och sen kan man undra hur folk som dig resonerar när huvudspelet lätt ger 50 timmars speltid. Är du en sån där entitled gamer?
Hur är det med läskunnigheten? Det framgår rätt tydligt att de diskuterade ett eventuellt koncept för ett DLC men att det skulle bli för stort. Handlar inte om att de håller tillbaka innehåll. Och sen kan man undra hur folk som dig resonerar när huvudspelet lätt ger 50 timmars speltid. Är du en sån där entitled gamer?
Folk läser bara rubriken.
osäker om du skämtar eller inte kan läsa.
Nej, men du verkar ha svårt för det helt klart!
AYY LMAO
De är väl precis det dom gör? Säger en del hur unkna de är!
AYY LMAO
De är väl precis det dom gör? Säger en del hur unkna de är!
Ärligt talat förstår jag inte vad du menar. Får anta att du trollar helt enkelt.
Nej, men du verkar ha svårt för det helt klart!

AYY LMAO