Recension – Ion Fury

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

(Dessutom visar sidan att du INTE visar reklam på den, så oavsett vad för reklam fragzone gör så ser du inte det ändå?)

Jag presenterade en hypotetisk situation för att förklara en poäng. Jag kan ändra exempel till annan sida än FZ om du har lättare att förstå då?

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Jag presenterade en hypotetisk situation för att förklara en poäng. Jag kan ändra exempel till annan sida än FZ om du har lättare att förstå då?

Ändra till kotaku.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Blir bojkott tills de patchar in allt material som de tagit bort. Att sån här skit ska behöva ske 2019!

Medlem

Bryr mig ärligt talat inte över huvud taget om det som patchats bort. Jag älskar spelet för vad det är oavsett. Däremot blir jag nästan spyfärdig av den politiska diskussionen som de viker sig för, och särskilt av att de faktiskt viker sig.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av shmuppen:

Blir bojkott tills de patchar in allt material som de tagit bort. Att sån här skit ska behöva ske 2019!

Vad snackar du om? Vet du ens vad dom tagit bort? Du hade troligen inte köpt det ändå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad snackar du om? Vet du ens vad dom tagit bort? Du hade troligen inte köpt det ändå.

Sägs i videon och finns att läsa om överallt. Va fan vet du om jag hade köpt det eller inte?
Växte upp med Apogee Software spel. Älskar dessutom retro så jo jag hade köpt det. Nu blir det väl försöka hitta V1,0 nånstans på nätet

Medlem
Skrivet av shmuppen:

Sägs i videon och finns att läsa om överallt. Va fan vet du om jag hade köpt det eller inte?
Växte upp med Apogee Software spel. Älskar dessutom retro så jo jag hade köpt det. Nu blir det väl försöka hitta V1,0 nånstans på nätet

Dom ska inte ta bort någonting så köp det du

Medlem
Skrivet av shmuppen:

Sägs i videon och finns att läsa om överallt. Va fan vet du om jag hade köpt det eller inte?
Växte upp med Apogee Software spel. Älskar dessutom retro så jo jag hade köpt det. Nu blir det väl försöka hitta V1,0 nånstans på nätet

Du behvöver inte ha 1.0, spelet var likadant ändå. Du kan titta på screenshots på den där tvålen om det skall vara så.

Dessutom tog dom inte bort den där tvålen ändå och valve har styrt upp betyget, så spelet är exakt som det var innan alla idioter började recensionsbomba spelet, det är som att inget har hänt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Beklämmande att det anses vara ett större brott att ta bort bögskämt från media än att lägga in det från början. Gamers är idioter som vanligt...

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Beklämmande att det anses vara ett större brott att ta bort bögskämt från media än att lägga in det från början. Gamers är idioter som vanligt...

Nu har jag bara följt bråket precis i början, på Reddit, men det handlar väl mest om att dom inte vill styras av påtryckningar. Eller så vill dom vara lika edgy som spelskapare kunde vara på 90talet. Vilket som är möjligt. Kontroverser ger ju också publicitet liksom. Jag har dock ingen aning egentligen.

Sen fick dom väl mer negativ feedback (på Steam bl.a) när dom bad om ursäkt över det och sa att dom skulle ändra, än vad dom fick när det upptäcktes. Självklart ska man inte använda "gay" som ett skällsord, eller andra ord heller för den delen, men jag anser att om ett spel som är direkt inspirerat av andra spel från 90-talet kan få vara lite edgy. Sålänge dom inte går för långt. Så jag är lite kluven egentligen. Förlåt, nu har jag svamlat tillräckligt


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

12
Skriv svar