Dice skrotar 5 mot 5-läget i Battlefield 5

Medlem
Skrivet av Barak:

Jag har spelat samtliga titlar utom Bad Company serien och vad det nu hette BF1943?
I speltid på dom senaste så ser det nog ungefär ut såhär:
BF3 = 160 h.
BF4 = 90 h.
BF1 = 50 h.
BFV = 4 h. Spelade lite första veckan.

Något med Origin är buggigt när det kommer till timmarna i alla fall. Det påstår att jag spelat BF4 473 h vilket jag absolut inte har. =P
Tror inte 4 h stämmer för BFV heller. Skulle säga i alla fall 8 h.

EDIT: Loggade in på battlelog istället för att kolla tiden på BF3 och 4.
BF3 var 158 h och 50 min.
BF4 var 112 h och 4 min.

Anledningen till att Origin registrerar så många timmar beror på att det räcker med att du har Battlelog öppen för att timmarna ska registreras.

Medlem

Vem behöver BF när Planetside 2 finns?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Anledningen till att Origin registrerar så många timmar beror på att det räcker med att du har Battlelog öppen för att timmarna ska registreras.

Så kan man ju också räkna...
Enligt Origin har jag bara lirat BF3 i 61 h så där ligger jag istället back 100 h.
Har du någon bra förklaring på det?


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Bt
Medlem
Skrivet av Scream112:

BFCentral var namnet bf2.se tog när det kom ut fler BF-titlar va? Jag lämnade communityn och bf-spelen när 3an kom och det uppgick att DICE hade ljugit för oss.

Oj, hade någon BFC-räv sätt detta hade de blivit lite sura

Nej BFCentral och BF2.se var inte samma gäng, BFCentral var först och därefter startade ett nytt gäng, cmd sharkbait osv BF2.se som bredde ut sig och bland annat skaffade BF2142.se, BFHQ.se och speltorrents.se.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

12
Skriv svar