Mer om Hitman 3:s spellägen

Robot
Mer om Hitman 3:s spellägen

Inget PvP, i alla fall inte i Ghost mode-tappning.

#hitman-3


Medlem

Hoppas fortfarande att VR delen inte kommer att vara PSVR exklusivt.

Medlem

Inget Hitman utan Jesper Kyd

Medlem

Sniper Assassin kunde de gärna skrota för att lägga till en hel bana till som man kan gå runt i istället för att se o skjuta på avstånd.

Sedan nämner de 6 banor likt Hitman 2. Hoppas alla dessa 6 banor i 3an är fullstora där inte 1 av banorna som den första i 2an som fungerade som en liten introduktion till spelet. Kändes bara som Hitman 2 hade 5 uppdrag då.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Spelar hitman 2 just nu med alla uppdrag ifrån 1an. Hade glömnt hur bra dessa spel var fan. Taggad som faen


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Hoppas fortfarande att VR delen inte kommer att vara PSVR exklusivt.

Det kommer vara PSVR exclusivt till en början och dom har även tagit konstigt beslut att man ska spela det med handkontroll i VR och inte move-kontroller.
Trots att det i videos ser ut som det.

Med det riskerar tappa chansen att göra ett riktigt bra VR spel mpga man inte vågar satsa 100%.
Hoppas på ändring


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har tänkt "gå tillbaka" till tvåan (med ettans innehåll) under hela sommaren, men inte haft ro att sätta mig ner med det igen. Ser verkligen fram emot trean trots att jag inte hunnit med ett par tillägg till tvåan.
...och njaeh @cartman... Jag gillar verkligen sniper-banorna. Skön avkoppling med liknande upptäckar-glädje som vanliga spelet men med begränsad tid. Jag förstår din åsikt när det är på bekostnad av en vanlig bana till, men det ena behöver inte utesluta det andra. Att ta bort en sniper-bana betyder inte att vi hade fått en hel vanliga bana till, utan se det mer som en bonus.

Hoppas se sista dlc banorna till 2:an kommer med gratis till 3:an :p.
Har inte förmått mig att betala för dom.

Tycker upplägget va rätt krångligt med gold,silver, Expansion pass , GOTY edition, upgrade m.m m.m bara för att få tag i 2 banor till


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar