Ny Hitman III-trailer demonstrerar dödlig kreativitet och "total frihet"

Robot
Ny Hitman III-trailer demonstrerar dödlig kreativitet och "total frihet"
Medlem

Hmm, kan man komma i från allt smygande och få gå banans så kanske man ger det en chans.

Medlem
Skrivet av Atreyu:

Hmm, kan man komma i från allt smygande och få gå banans så kanske man ger det en chans.

Du kan alltid spela Hitman som du vill, men det är ju meningen att du ska spela det strategiskt, smyga är då rätt viktigt.

Medlem

Surt med EPiC exklusiviteten av PC versionen. Hade verkligen velat ha mina HiTMAN spel samlade på Steam. Detta är dock ett spel jag vill ha vid släpp så det får bli ett köp ändå. 1 år är lång väntan för detta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Köpte tvåan på rean här. Spelat lite grann men kände ganska snart att det nog inte är något för mig. För mycket ploj och larv vilket förtog det seriösa. Rätt segt. Jag har nog för dåligt tålamod också. Blir ingen trea för mig.

Medlem

Tycker Hitman spelen är lite för komplexa för mitt tycke. Det känns bara som ett dark souls spel där man kör ett ställe om och om och om igen för att komma vidare dock aldrig riktigt nöjd med resultatet heller.

Medlem

Jag ser fram emot detta spelet mer än cyberpunk.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Köpte tvåan på rean här. Spelat lite grann men kände ganska snart att det nog inte är något för mig. För mycket ploj och larv vilket förtog det seriösa. Rätt segt. Jag har nog för dåligt tålamod också. Blir ingen trea för mig.

nu är du bara elak..

Medlem

Fattar inte vad io tänker med att bara köra VR för PS4 versionen.
Och på det inte tillåta move kontroller utan handkontroll endast.
Det är snart 2021 inte 2016.

Det här hade kunnat vara en system seller för VR.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Taggad som fan. Alltid gillat alla Hitman-spel.

Medlem

Jävla gnällspikar i kommentarerna. Den ena vill ha mer action, den andra tycker det är för komplext (lol), den tredje har för dåligt tålamod.

Själv tycker jag att Io:s Hitman är ett otroligt bra spel i genren.

Medlem

Gameplayet i spelen är bra. Men det börjar bli för generiskt. Och utan Jesper Kyd som gör musiken så känns det lite meh. Verkligen älskar alla Hitman spel men blir tyvärr nog inget köp.

Medlem
Skrivet av boba-fett:

Jävla gnällspikar i kommentarerna. Den ena vill ha mer action, den andra tycker det är för komplext (lol), den tredje har för dåligt tålamod.

Själv tycker jag att Io:s Hitman är ett otroligt bra spel i genren.

Ja, hemskt det är när personer delar med sig av sina egna åsikter


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Bara jag som tycker det känns gammalt redan innan det är släppt?

Samma gamla ragdolls, animationer och rörelser. Grafiken på omgivningen är kanske förbättrad, men detta känns mer som Hitman 2 DLC än ett nytt Hitman.

Medlem
Skrivet av boba-fett:

Jävla gnällspikar i kommentarerna. Den ena vill ha mer action, den andra tycker det är för komplext (lol), den tredje har för dåligt tålamod.

Själv tycker jag att Io:s Hitman är ett otroligt bra spel i genren.

Ironiskt att du gnäller över att andra gnäller.

Medlem
Skrivet av 413X:

Tycker Hitman spelen är lite för komplexa för mitt tycke. Det känns bara som ett dark souls spel där man kör ett ställe om och om och om igen för att komma vidare dock aldrig riktigt nöjd med resultatet heller.

Förstår tänket, Hitman som stealth-spel handlar om "trial and error", tjusningen ligger lite i att hitta sin egen rutt fram till måltavlan och sedan fly utan ett spår efter sig.

Skrivet av Nrldsgld:

Bara jag som tycker det känns gammalt redan innan det är släppt?

Samma gamla ragdolls, animationer och rörelser. Grafiken på omgivningen är kanske förbättrad, men detta känns mer som Hitman 2 DLC än ett nytt Hitman.

Jo men det är ju också nästan Remake Hitman 1 det tredje DLC :et

Men det är jäkligt bra så dom har ett givet köp från mig.

Kul att allt från steam förs över från 1 och 2:an


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar