Det är Hitman 3-vecka - fira med lanseringstrailer!

Robot
Det är Hitman 3-vecka - fira med lanseringstrailer!

Få en glimt av miljöerna som väntar på torsdag.

#hitman-3


Medlem

Kommer det en härlig FZ-recension lagom till torsdag måntro?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av b0ne:

Kommer det en härlig FZ-recension lagom till torsdag måntro?

Det vore märkligt om det inte gjorde det


signatur
Medlem

Saknar Blood Money ibland, tror det var det bästa i serien
Önskar Hitman serien kunde utvecklas lite, ungefär som Assassins Creed har utvecklats. Hitman's kontroller (mus + tangentbord) känns lite stelt och förlegat på något sätt, och utvecklaren verkar vägra försöka förbättra känslan.

Medlem

Blir en lågpris nyckel om ett år. Tänker fan inte stödja io direkt. Köpt alla Hitman spelen sen start 2000 (äger fortfarande mina original skivor) nu passar inte jag som kund utan ska behöva vänta ett år till.

Medlem

Denuvo och onlineplay only, så jag står över detta skräpet. Att man köper ett spel och får inte lov o spela offline är ju helt otroligt, vilka trähattar. Eller man får spela offline, men dina prestationer/framgångar sparas ej.

Näe, saknar de första spelen i serien, när alltihopa kom från grannlandet Danmark.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Saknar Blood Money ibland, tror det var det bästa i serien
Önskar Hitman serien kunde utvecklas lite, ungefär som Assassins Creed har utvecklats. Hitman's kontroller (mus + tangentbord) känns lite stelt och förlegat på något sätt, och utvecklaren verkar vägra försöka förbättra känslan.

Det jag saknar mest från Blood Money var nog tidningsartiklarna man såg efter varje uppdrag, som beskrev lite hur det gick, om man använde vapen, eller om det var olyckor, om man siktade bra, eller bara sköt lite hur som helst osv.

Helt klart en jätteliten del av spelet men alltid lika kul att läsa om uppdraget man precis gjort på sådant sätt.

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Det jag saknar mest från Blood Money var nog tidningsartiklarna man såg efter varje uppdrag, som beskrev lite hur det gick, om man använde vapen, eller om det var olyckor, om man siktade bra, eller bara sköt lite hur som helst osv.

Helt klart en jätteliten del av spelet men alltid lika kul att läsa om uppdraget man precis gjort på sådant sätt.

Japp det var trevligt, jag saknar även att faktiskt tjäna pengar på sina hits och att köpa utrustning. Tycker unlock systemet är lite tradigt, när man väl fått prylarna man ville ha så har man kört uppdraget 300 gånger.

Skrivet av Pholiage:

Blir en lågpris nyckel om ett år. Tänker fan inte stödja io direkt. Köpt alla Hitman spelen sen start 2000 (äger fortfarande mina original skivor) nu passar inte jag som kund utan ska behöva vänta ett år till.

Du får ta och tänka från ett annat perspektiv också. IO måste få in pengar för att kunna fortsätta verka som spelföretag. Om nu EPIC ger dom en bra deal ser jag inget fel i det; de har även lovat lösa DLC-frågan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Du får ta och tänka från ett annat perspektiv också. IO måste få in pengar för att kunna fortsätta verka som spelföretag. Om nu EPIC ger dom en bra deal ser jag inget fel i det; här även lovat lösa DLC-frågan.

Snarare att utvecklare bör tänka om. Finns ju ingen anledning varför de inte kan sälja på alla plattformar. Fler köpställen ger fler kunder.

Skrivet av Pholiage:

Blir en lågpris nyckel om ett år. Tänker fan inte stödja io direkt. Köpt alla Hitman spelen sen start 2000 (äger fortfarande mina original skivor) nu passar inte jag som kund utan ska behöva vänta ett år till.

Bara o köpa

Skrivet av Pholiage:

Snarare att utvecklare bör tänka om. Finns ju ingen anledning varför de inte kan sälja på alla plattformar. Fler köpställen ger fler kunder.

"Fler köpställen " ger mindre betalt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar