8 sekunder - det är allt som krävs för en svensk speedrunner i Hitman 3

Robot
8 sekunder - det är allt som krävs för en svensk speedrunner i Hitman 3

En dubbel Magnus Uggla för att klara Dubai-banan.

#hitman-3, #speedrun


Medlem

Good job, 47.

FM-guru
F.d. Sisyr

Äsch, räknas inte om man använder wallhack.

Medlem

Personen som designade uppdraget kan inte känna sig så glad. Kommer ihåg att man brukade göra något liknande på t.ex Payday 2. Man bara mosade genom allt och levlade upp i en rasande fart.

Medlem

Undrar hur många gånger han körde om banan innan han lyckades headshotta båda snubbarna på 8sek.

Medlem

Eller dom har skapat banan med tanken att det är helt fritt hur du vill klara banan/


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

NuZ
Testpilot

Hitman är få spel jag tycker andra kategorier än any% är de roligaste. SASO är väl det som de flesta kör i Hitman också?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Damn.. Man vet att en bana suger ganska hårt när det tar längre tid att ladda in det än det tar att klara av den. o_O

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Damn.. Man vet att en bana suger ganska hårt när det tar längre tid att ladda in det än det tar att klara av den. o_O

Fast ingen har väl påstått att banan suger. Finns massa content att ta del av om man vill spela spelet ordentligt.

Medlem
Skrivet av NuZ:

SASO är väl det som de flesta kör i Hitman också?

Mm. Här är min SASO på 2 minuter, långt bort från 8 sekunder :/. https://streamable.com/366xcw

Medlem

Autoaim? 😂

NuZ
Testpilot
Skrivet av nils45:

Mm. Här är min SASO på 2 minuter, långt bort från 8 sekunder :/. https://streamable.com/366xcw

Snyggt! Kul att du delar med dig! <3


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

haha ja jösses. gött mos


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Tack kalle


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

8 sekunder - det är allt som krävs för en svensk speedrunner

That's what she said.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Metroid:

8 sekunder - det är allt som krävs för en svensk speedrunner

That's what she said.

MICHAEL!


signatur

Niet.

Medlem

Oj oj, vilken klantig bandesign på den där. Riktigt tråkigt när man kan göra en speedrun så där alldaglig.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Oj oj, vilken klantig bandesign på den där. Riktigt tråkigt när man kan göra en speedrun så där alldaglig.

Jag tycker väl personligen att en designer inte behöver ha speedrunners i åtanke. Det roligaste med dessa spelen är ju oavsett inte hur snabbt man tar sig igenom det, utan hur kul man har på vägen tills man använder ståltråd för att strypa av någons lufttillförsel. <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Nån som tänkt tanken att det kanske SKA vara möjligt att se och döda båda två på 8 sek?...

Smart bandesign!?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar