Höga betyg, release imorgon – här är släpptrailern för Resident Evil Village

Medlem
Skrivet av Johlor:

Nu håller jag med om att 4an är bra, men skulle nog inte säga röstskådespelandet är specielly bra. På sin höjd är det lite charmigt, men väldigt väldigt ostigt.

Alltid tyckt att själva röstskådespelet är fantastiskt (speciellt ifall man jämför med tidigare beta/demo-footage som finns). Sen att det är regisserat till att kännas ostigt är ju en annan sak. 😋 Men visst, jag kan absolut förstå varför man inte tycker att det låter nå vidare.

Inaktiv
Skrivet av quadratis:

resident evil. spelserien jag verkligen vill tycka om men inte pallar med pga hela grejen med att alltid vara jagad av nånting, och inte kunna slappna av annat än i save rooms.

köpte RE7 när det kom, men slutade spela pga stressen att alltid ha den där gubben efter sig. köpte RE2 remaken nåt år senare, och det blev samma sak där med gubben i rock, sen likförbannat köpte jag RE3 remaken och sluta spela det med ganska snart. att hela tiden ha nån jävel efter sig är ju inte ens läskigt, bara irriterande. jag gillar ju spelen i övrigt, men vafan.

förutsätter att village fortsätter på samma koncept, så skippar nog det.

Jag håller med spelen slutar vara läskiga när de envisas med att ha med dessa gubbar hela tiden. Istället för att utforska kusliga miljöer har det blivit ett springa spel där man rundar en odödlig farbror i sin jakt på pusselbitar. Hoppas det är nedtonad i detta.

Medlem

EG och posten lyckades leverera spelet till idag iaf tack bra jobbat tummen upp

Kollade igenom DF test och spelet rullar på helt felfritt på låst 60fps i 4k utan RT, dippar aldrig så kommer köra på det.

Medlem

Ser bra ut, väntar tills det har ett rimligare pris på Steam så blir det ett köp sedan.

12
Skriv svar