Jim Ryan inte glad över att de ännu inte kan möta Playstation 5-efterfrågan

Robot
Jim Ryan inte glad över att de ännu inte kan möta Playstation 5-efterfrågan

Många PS5:or har sålts, men ännu fler vill köpa.

#jim-ryan, #playstation-5, #sony


Medlem

Fick tag i en PlayStation 5 i slutet av juni via RetroSpelButiken™ för 7299:-. Då medföljde en extra kontroll plus en rabattcheck på 360:- på ditt nästa köp. Riktigt nöjd med köpet men saknar givetvis fler exklusiva titlar. Men det är ju i början av generationen så det är ju förståeligt.

Hoppas det löser sig med komponent bristen så att fler sugna gamers får ta del ut av nästa generation hårdvara.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag var inte hungrig efter ps5 men var med på elgigantens utlottning för skoj skull, jag vann så jag köpte. Har haft riktigt kul med det så inte förgäves


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag hade också tur med EG:s lotteri i vintras och har haft mycket kul redan, även om typ 80% av det jag har spelat är upphottat last-gen. Hoppas komponentbristen lättar på allvar snart, både för de som vill ha konsoler och för mig som är trött på mitt Pascalkort.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Superbra marknadsföring för sony, att det är brist skapar bara mer efterfrågan..
Sen kan man ju fråga sig om det är brist på riktigt eller om Sony bara utnyttjar läget och kanske rentav bromsar takten på leveranser...

Medlem

Å som han har kämpat med att sänka värdet på PS5 och ändå misslyckas med att hålla tillbaka försäljningen, måste vara tungt för honom nu
Med uttalanden om kortare och dyrare spel samt vändning i att spel tydligen inte kommer vara exklusiva för ny hårdvara längre, det ska tydligen inte påverka kvalitén heller, på något magiskt vis.

Aja, jag har spel att spela i vilket fall, dock så har jag inte provat något "PS5" spel än, bara bakåtkompatibla.
Lite 60FPS och kanske Control är väl undantaget då.

Ägt PS5 sen release, beställde den i April 2019.
Räknar med att få vänta tills minst 2023 innan jag får spela något imponerande, R&C ser nice ut, men är inte riktigt min genre, det finns inte mycket utöver det som imponerar, dock så är det många förbättringar som tillför mycket, det är dock spelen i slutändan som har störst prioritet.

Ta alltid Ryans uttalanden med en skopa salt.

Medlem

Jim Ryan är Sony's Don Mattrick. De borde sparka hans röv omgående.

1
Skriv svar