Quiz – Vad kan du om 20-årsfirande Kingdom Hearts?

Robot
Quiz – Vad kan du om 20-årsfirande Kingdom Hearts?

Vem hade anat att Disney plus Final Fantasy var lika med en sådan kärlekshistoria?

#fz, #kingdom-hearts, #quiz


Gnällkuk

Jag tittar i spåkulan och säger 4/10, aldrig spelat något av dem men lite rätt måste man väl ändå lyckas gissa?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Allt var chansningar då jag aldrig spelat serien

Gnällkuk

Platt fall, men väntat fall.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gissade på allt utom det från etta som jag spelade då det begav sig.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har inte spelat ett spel i hela serien…chansade hem 2 rätt…

Yey!

Medlem

Nemen oj trodde jag skulle aldrig klara det!

Medlem

Hmm, svårt när jag aldrig spelat dem. Men 2pts iaf😀

Medlem

1 av 10 blir nästan stolt att man kanmisslyckas så kapitalt. Aldrig spelat eller läst om serien tidigare, vet bara att det existerar.

Testpilot

Kunde fått 10/10 så lite missnöjd.

Medlem

whoho, inte spelat ett enda av dem och har uppenbarligen koll där efter. !00% gissningar och 30%. Ganska givet resultat

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Account Executive @ FZ

Hatkärleken till Kindom Hearts visar sig även i resultatet... :'(


signatur

Practice makes purple.
Jesper Norrwie - Account Executive @ Geeks AB

Medlem

Just... det...

Medlem

Gissade hela vägen igenom, aldrig rört ett spel i serien och inte sugen heller. Verkar vara otroligt rörigt.

Medlem

Älskar Kingdom Hearts! (lite besviken dock att jag inte fick 10/10, men föll på pojkbands frågan bland annat...)


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Aldrig spelat något av dessa spel, så det blev en speedrun istället


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Fick fel på Hollow Bastion men visste ju det egentligen. Så 10/10 säger vi. Älskar serien även fast den är wack

Inaktiv

Inte spelat ett enda KH-spel. Bara gissningar.

Medlem

Aldrig provat något av spelen

Medlem

100% chansningar.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Så mycket kan jag om Kingdom Hearts...

Medlem
Medlem

Alltså tycker fråga 3 är lite missvisande 🤔 Trodde dom syftade på sången 😂

Medlem

10 chansningar 6 rätt….

Medlem

Aldrig spelat Kingdom hearts. Gissade på varenda fråga, utan att läsa frågan. Hur i helvete fick jag 6 rätt?


signatur

I drank what?

12
Skriv svar