Forspoken-utvecklaren Luminous Productions absorberas av Square Enix

Robot
Forspoken-utvecklaren Luminous Productions absorberas av Square Enix

Men fokuserar nu helt och hållet på Forspoken.

#Forspoken, #Luminous-productions, #Square-enix


Medlem

Square Enix fortsätter göra bort sig.

Medlem

För att vara sådan: Kan någon sparka alla människor som förespråkar användning av meningslösa ord som "innovative" i sådana här meddelanden? Såvitt det angår mig så är samtliga som skriver texter likt dessa rena kloner, snacka om ett jobb som kommer kunna ersättas av AI.

Men i övrigt så håller jag tummarna för utvecklarna. Tycker av det jag har sett att det verkar som att studion besitter gott om talang, spelet må vara lite hit and miss men hoppas innerligt att vi får se mer av Forspoken men med mer kött på benen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Här kan man snacka om ett spel kom och gick inom en väldigt kort period...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Här kan man snacka om ett spel kom och gick inom en väldigt kort period...

Sinnes vad många som såg fram emot det och sedan att de dör utanpå mindre än en vecka.

Medlem

Låter mer som att detta är ett fall av "Recyckling". Arbetskraft med rätt kompetens är en bristvara i branschen. Så istället för att döda en studio så "återvinner" man den genom att absorbera personalen till andra projekt/studios. Så vi kan nog säga RIP Luminous.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Här kan man snacka om ett spel kom och gick inom en väldigt kort period...

Luktar det skit så är det förmodligen skit.

Medlem

Det här gör man bara om en sak total floppade. Jag hoppas på att någon lägger ett bud på Square Enix.

1
Skriv svar