Nya ipod nano

Medlem

En av de främsta när det gäller mp3-spelare generellt dock
Deras spelare är bra.. Sen finns det andra bra.. Men älskar iPod

Medlem

Men vad är det som får alla att köpa en ny iPod bara de ändrar färg, det är knappt några andra skillnader och ändå ska man punga ut 2000kr för en ny. Seden är ju ljudet värdelöst i iPods och den lilla ringen som man styr med blir ju skitseg efter bara en vecka.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Har haft en ipod mini sedan den släpptes och tröttnat rätt hårt på storleken och prestandan på den. Enda anledningen till att jag skulle köpa ny.. Och att man kan få en 16GBs för lika mycket som jag köpte min 4gb mini..

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Seden är ju ljudet värdelöst i iPods och den lilla ringen som man styr med blir ju skitseg efter bara en vecka.

Att ringen skulle bli seg har jag aldrig varit med om, aldrig hört någon annan klaga på det heller.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Är det ingen som har en nice ipod som skall byta upp sig som vill sälja sin gamla till kompispris?

Har en ipod nano inte en aning om vilken generation. Ge mig ett bud så får vi se, hatar för övrig ipod så förbannat mycket. Vem fan orkar med itunes?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av CastorFiber:

Är det ingen som har en nice ipod som skall byta upp sig som vill sälja sin gamla till kompispris?

Har en ipod nano inte en aning om vilken generation. Ge mig ett bud så får vi se, hatar för övrig ipod så förbannat mycket. Vem fan orkar med itunes?

Mac + itunes + ipod = fett skönt :):heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Mac + itunes + ipod = fett skönt :):heart:

iTunes till mac är riktigt nice, till PC däremot...

Medlem

Det funkar till windows.. Använder det ju dock endast i syftet av att uppdater ipoden.. Men nya genius playlist kan få mig att använda det mer för att skapa lite roliga playlists

Medlem

Vadan hatet mot itunes i windows? Det fungerar bättre än monkey media manager (bättre på att sortera/autotagga, samt lättare att använda. sämre stöd för filformat (ogg exempelvis)

Medlem
Skrivet av lave:

Vadan hatet mot itunes i windows? Det fungerar bättre än monkey media manager (bättre på att sortera/autotagga, samt lättare att använda. sämre stöd för filformat (ogg exempelvis)

Är inte itunes lite... spyware light? En installation av itunes integrerar sig själv lite varstans samt har en massa processer snurrandes även då man inte använder progget? Men det kan vara hjärnspöken hos mig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har faktiskt inte en aning om det är så. iTunes fungerar fint, så länge du använder det precis som apple vill typ... Nu är deras sätt så smidigt och bra att jag kan ha överseende med vissa saker (inget ogg stöd exempelvis). Hade det fungerat sämre hade jag inte använt det, eller produkter från apple.

12
Skriv svar