Alla trailers från nattens Playstation-show
Om Sony tänkte hajpa upp försäljningen av PS5 Pro med den här ensemblen så är de nog i klistret...
frukta inte, det kommer nog en remake som släpps lagom tills Pro kommer
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
frukta inte, det kommer nog en remake som släpps lagom tills Pro kommer
Tror förbokningarna öppnar redan imorgon så känns som att de skulle försökt sälja in det mer under detta tillfälle!
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Om Sony tänkte hajpa upp försäljningen av PS5 Pro med den här ensemblen så är de nog i klistret...
Extraordinärt mellanmjölk rätt igenom.
Var det bristen på exklusiva titlar som gjorde det dåligt eller är det kända ipn som saknades, eller såg bara spelen tråkiga ut?
Var det bristen på exklusiva titlar som gjorde det dåligt eller är det kända ipn som saknades, eller såg bara spelen tråkiga ut?
Ja.
Jag upplever att det var en DLC-fest strösslad med remasters och förglömliga dussinspel. Inga Pro-konsolsäljare direkt. Vore det inte för Ghost of Yōtei hade min PS5 redan legat ute på Marketplace.
Ja.
Jag upplever att det var en DLC-fest strösslad med remasters och förglömliga dussinspel. Inga Pro-konsolsäljare direkt. Vore det inte för Ghost of Yōtei hade min PS5 redan legat ute på Marketplace.
Att bara ha en enda launch titel känns lite märkligt minst sagt.
Ja.
Sälj den! Varför ska ett enda spel hindra dig?
Ghost of Yōtei👏👏👏👏👏
Archeage Chronicles såg intressant ut också!
Annars ganska trist. Men att den skulle va så mycket sämre än de andra håller jag inte med om. Tycker de är ganska trista överlag nu för tiden. Det är showcases för ofta. Och folk som skriver att det bara är remakes och remasters. De är ju inte ens i närheten av vad Nintendo håller på med😅
Ghost of Yōtei👏👏👏👏👏
Archeage Chronicles såg intressant ut också!
Annars ganska trist. Men att den skulle va så mycket sämre än de andra håller jag inte med om. Tycker de är ganska trista överlag nu för tiden. Det är showcases för ofta. Och folk som skriver att det bara är remakes och remasters. De är ju inte ens i närheten av vad Nintendo håller på med😅
Håller med dig. Förstår inte riktigt vad många förväntar sig nu för tiden? Visas det upp några mindre spel som ser intressanta ut och ett storspel under en show så känns det som mer än väl kan jag tycka.
Ja.
Om man slår ihop 2, 3st sådana här State of play hade du ansett det lika dåligt?
"Dussin spel" och 1 el 2 "bangers" är väll annars vad man kan vänta sig. Sen ör der ju upp till personlig smak vad man gillar.
Måga sk "dussinspel" brukar ju nästan vara mer populärare bland gamers nu för tiden.
Trots att folk gäspar när/om spelen visats upp på en sk showcase
Håller med dig. Förstår inte riktigt vad många förväntar sig nu för tiden? Visas det upp några mindre spel som ser intressanta ut och ett storspel under en show så känns det som mer än väl kan jag tycka.
Precis, folk tror man ska få 15 stortitlar som tilltalar dem själva som de vore prime E3.
Extremt taggad på Lunar-samlingen!
Jag hade den utgåvan med cd soundtrack back in the days till ps1 och minns att jag gillade exakt den låten som dom använde i nya trailen , jävlar vilka rysningar jag fick. Det blir ett givet köp
Riktigt bra show tråkigt med pessimismen på FZ, för många trollkonton, hat-tåget tuffar på.
Vad som är coolt är att en stor del av dessa spel lanseras nu 2024, och övriga våren 2025. Det har blivit kortare cykler mellan presentation och lanseringsdag, vilket jag tycker är bra.
VR spel;
The Midnight Walk, Claymation skräckspel med ypperligt bra röstskådespelare. Släpps i vår
Hitman VR, förhoppningsvis bättre hanterat än Quest Hitman, detta är en annan studio. Släpps i december.
Metro Awakening VR, 7 November. Det jag ser mest framemot.
Ghost of Yōtei var en glad överraskning! Klockren musik! Bra val att välja en ny tidsperiod och geografisk zon. Att fortsätta med Jin hade blivit inkilat och urmjölkat.
Flera goda PS1 titlar. Jag har aldrig spelat Soul Reaver, men jag stirrade på Legacy of Kain fodralet som barn. Ska bli kul att få spela igenom. Kommer 10 december.
Fortsatt DLC från Alan Wake, nytt (gratis) innehåll till Astro Bot, remaster av Horizon new dawn. Jag hade hoppats på nya animationer, och det fick vi vilket är ett enormt arbete. Astro och Alan kommer i höst, Aloy 31 oktober.
Hell is Us såg intressant ut. Men lite Returnal kombinerat med Death Stranding? Såg några andra spel referenser vilket ger några varningsklockor.
Flera andra titlar som inte är för mig, men som intresserar andra.
Jag som är väldigt petig med vad jag överlag gillar tyckte till och med denna var nice!
Speciellt taggad på Ghost , ArcheAge , Dragon Age, Horizon remaster då jag faktisk äger det men inte spelat det ännu
Stellar Blade väckte nyfikenhet.
Monster hunter wild kan jag inte längta nog efter atm.
Metro kommer att bli SWEET !!
Verkligen, finns gameplay postat på Youtube (kolla vr tråden bla).
Men vill själv inte kolla så mycket för att inte bli spoilad.
Metro är ett spel där jag "släpper" alla andra spel medans och spelar det.
Många VR-spel nu i slutet av året som ser riktigt bra ut.