50 spel att hålla koll på 2025

Medlem

Ett spel som inte var med på listan som jag hoppas blir "årets Lies of P"(alltså överraskande bra) är The First Berserker: Khazan.

Släpps 27 mars till PC, PS5, Xbox X|S.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Enda som känns som ett hyfsat säkert kort är KCD2, resten kanske kan bli bra men håller inte andan för något.

Medlem

Titan Quest II

Medlem

Hoppas på att Scum kommer ur sin early access 2025 så singleplayer blir lite roligare, annars så ser ju eriksholm lite spännande ut

Medlem

Inte många på den listan som såg intressanta ut. GTA VI, Kingdom Come 2 var de enda riktigt intressanta titlarna.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ett spel som inte var med på listan som jag hoppas blir "årets Lies of P"(alltså överraskande bra) är The First Berserker: Khazan.

https://www.youtube.com/watch?v=lFBC-WiZN2k

Släpps 27 mars till PC, PS5, Xbox X|S.

Får hoppas det blir super. Grafiken ser ju iallafall grym ut!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Många spännande spel i år! Just nu måste jag säga att "Hell is Us" toppar min personliga "villhöver" lista.

Medlem

Stunned över bristen av Bättelfild

Hoppet lever! Typ.

Medlem

Lite tragiskt att det man ser fram emot bara är äldre spel! Nu den 23e så blir det äntligen dags för del två av ff7 remaken för min del vilket tragiskt nog förmodligen blir årets höjdpunkt för min del! Sen såklart kommande två wipes för EFT men det känns numera mer som standard och inget direkt nytt.

Medlem

Blir nog ett bra spelår det här. Ser mest fram emot Avowed, The outer worlds 2 och GTA6. Ser också fram emot switch 2 och dess releasetitlar även fast jag troligen aldrig kommer att köpa ett.

Medlem

Marvel's Wolverine

Medlem

Jag ser fram emot Exoborne och Arc Raiders.

It's not a lake, it's an ocean

Reanimal ser definitivt intressant ut, även om jag hade hoppats på att studion vågat testa något nytt. Eriksholm ser bedårande fint ut. Atomfall, mycket möjligt. Sedan undrar jag också om Sonic Team möjligen har en uppföljare till Sonic Frontiers på gång. Det har gått tre år i år. Kanske lite för tidigt, men hoppas kan man ju alltid. Sonic Racing: CrossWorlds kommer i alla fall, vilket blir skoj.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net
Min musikkanal: https://www.youtube.com/@DJ_Ruffles

Medlem

Typ ett spel på listan som man kanske köper då det släpps. Beroende på va det kostar. Slay the Spire II

Medlem

Hell is Us verkar riktigt coolt.

12
Skriv svar